مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر:

پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه مورد تاکید فرزندم بود

عقیله ملازاده‌سورکی گفت: پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه مورد تاکید پسرم بود و او به همسر خود وصیت کرد که فرزندانش را بر محور ولایت‌پذیری تربیت کند.
کد خبر: ۳۶۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸ - 27October 2019

پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه مورد تاکید شهید «رادمهر» بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عقیله ملازاده‌سورکی» مادر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» در دیدار اعضای ستادی دهه وقف، ولایت‌مداری را از شاخصه‌های شاخص شهید رادمهر بیان کرد و با بیان اینکه اسلام بدون ولایت یک اسلام بی‌محتوا است، اظهار داشت: پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه مورد تاکید شهید رادمهر بود و ایشان به همسر خود وصیت کرد که فرزندانم را بر محور ولایت‌پذیری تربیت کن.

مادر شهید رادمهر با تاکید بر اینکه در هر لباس و در هر جایگاهی قرار دارید باید برای خدا کار کنید، گفت: احترام به پدر و مادر از شاخصه‌های شهید رادمهر بوده است.

ملازاده‌سورکی عنوان کرد: شهید رادمهر به دنیا وابسته نبود و اهداف خود را برای پیروزی اسلام و ولایت استوار کرده بود.

فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب(س) در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت ترویج فرهنگ وقف و ایجاد وقف‌های جدید متناسب با نیازهای روز جامعه تاکید کرد و افزود: یکی از کارهای فرهنگی که می‌شود انجام داد مسئله ایجاد وقف توسط خانواده‌های شهدا است و در این زمینه پدران و مادران شهدا به نام شهیدشان وقفی را ثبت کنند.

ملازاده‌سورکی تصریح کرد: تاکنون تحرکات خوبی برای ثبت موقوفاتی توسط خانواده شهدا در مازندران انجام شده است که تلاش داریم نقش زنان مازندران در این مسئله پررنگ باشد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف مازندران نیز با بیان اینکه خداوند به هر کسی توفیق شهادت عطا نمی‌کند، افزود: شهید رادمهر در یک خانواده مذهبی تربیت شد و امروز می‌بینیم به مقامی رسید که بهترین مقام در نزد پروردگار است.

وی بیان کرد: مجموعه اوقاف مازندران نیازمند دعای خیر شما مادر شهید است تا در اجرای نیت واقف با دقت و ظرافت عمل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها