مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خواستار شد؛

ضرورت برپایی نمایشگاه آثار ادبی حوزه دفاع مقدس در سطح ملی

«ستاره عرفانی‌راد» گفت: زمان آن فرا رسیده که نمایشگاهی در سطح ملی برای آثار ادبی و منتشر شده حوزه دفاع مقدس برپا شود تا نسل جوان ما در جریان آخرین آثار این حوزه قرار بگیرند.
کد خبر: ۳۶۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷ - 28October 2019

ضرورت برپایی نمایشگاه آثار ادبی حوزه دفاع مقدس در سطح ملی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «ستاره عرفانی‌راد» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه نقد آثار ادبی دفاع مقدس اظهار داشت: به نظر می‌رسد وقت آن رسیده که نمایشگاهی در سطح ملی برای آثار ادبی و منتشر شده حوزه دفاع مقدس برگزار شود تا نسل جوان ما در جریان آخرین آثار این حوزه قرار بگیرند.

وی افزود: کتاب «تنهاتر از دریا» که به تازگی توسط واحد ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان منتشر شده و امروز به معرفی و نقد آن‌ می‌پردازیم یکی از آثار منتشر شده در همین حوزه است. این کتاب به 12 داستان کوتاه پرداخته است. داستان‌هایی که خروجی جشنواره ادبی یوسف هستند.

عرفانی‌راد ادامه داد: گردآوری و انتشار این اثر توسط بنده صورت گرفته و با انتشارات «سرزمین نور» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به زیور چاپ آراسته شده است.

در قسمتی از کتاب آمده است:

شهدا انگار زنده بودند، چند تایی از آنها را می شناخت، یکی از آنها همان سربازی بود که آن شب موتورش را شسته بود. دیگری هم آن یکی سرباز بود که کتف هایش را با روغن ارده چرب کرده بود. انگار همه شهدا به مش کریم لبخند می زدند و از دیدنش خوشحال بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار