معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

خبرگزاری دفاع مقدس پل ارتباطی میان گذشتگان و نسل جوان است

«هاشم شعفی» گفت: برای انتقال واقعیت‌های دفاع مقدس به نسل جوان، فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس به عنوان پل ارتباطی میان گذشتگان و جوانان، ضروری بود.
کد خبر: ۳۶۷۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ - 28October 2019

خبرگزاری دفاع مقدس پل ارتباطی میان گذشتگان و نسل جوان استسرهنگ «هاشم شعفی» معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز اظهار داشت: رسانه‌ها در انعکاس موضوعات جامعه و انتقال مفاهیم به نسل جوان نقش ارزنده‌ای را ایفا می‌کنند و امروز رسانه در جامعه حرف اول را می‌زند.

وی ادامه داد: برای انتقال واقعیت‌های دفاع مقدس به نسل جوان، فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس به عنوان پل ارتباطی میان گذشتگان و جوانان، ضروری بود.

این مسئول با بیان اینکه اکثریت جوانان در فضای مجازی حضور دارند، خاطرنشان کرد: در فضایی که دشمنان درصدد تزریق فرهنگ خود به ایرانی‌ها هستند، خبرگزاری دفاع مقدس می‌تواند با تزریق روحیه ایثار و شهادت، نقش پدافند را داشته باشد.

وی افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی اتفاقات و فداکاری‌های زیادی صورت گرفته و خبرگزاری دفاع مقدس باید در راستای رسالتی که برعهده دارد زوایای پنهان و ناگفته‌ها را بازتاب دهد.

شعفی با تاکید بر اینکه امنیت حاکم بر کشور مثال زدنی است و با هیچ کشور دیگری قابل قیاس نیست، متذکر شد: امروز امنیت میهن‌مان در فراتر از مرزها توسط مدافعان حرم ایجاد شده و تمام نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی برای حفظ آن تلاش می‌کنند.

این مسئول در پایان امنیت به وجود آمده را حاصل از بطن مردم دانست و تصریح کرد: امنیت ایران اسلامی به این راحتی‌ها مخدوش نمی‌شود و ملت برای حفظ آرامش و آسایش‌شان نهایت همکاری را با حافظان امنیت دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار