ناخدا قلی‌نژاد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اولین یادواره شهدای نیروی دریایی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

مسئول دفتر نیروی دریایی ارتش در شمال‌غرب کشور گفت: با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی اولین یادواره شهدای نیروی دریایی این استان را آذر در تبریز برگزار می‌کنیم.
کد خبر: ۳۶۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ - 28October 2019

ناخدا یکم «فضلی قلی‌نژاد» مسئول دفتر نیروی دریایی ارتش در شمال‌غرب کشور در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات استان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز اظهار داشت: خبرگزاری دفاع مقدس در قیاس با سایر رسانه‌ها رسالت سنگین‌تری را عهده‌دار است چرا که نسل جدید را از وقایع دوران جنگ تحمیلی مطلع می‌کند.

وی با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس امضاء پایداری انقلاب اسلامی بود، خاطرنشان کرد: جوانان باید بدانند که برای حفظ نظام خون‌های بسیاری ریخته شده، متاسفانه خیلی‌ها از جان‌فشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس بی‌اطلاع هستند.

اولین یادواره شهدای نیروی دریایی استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

این مسئول با اشاره به مقاومت تکاوران نیروی دریایی مقابل دشمنان از روز اول آغاز جنگ تحمیلی، توضیح داد: این تکاوران 34 روز در خرمشهر خانه به خانه و تن به تن جانانه دفاع کردند تا بتوانند فرصتی جهت الحاق سایر نیروها جهت مقاومت ایجاد کنند.

وی یادآور شد: اوایل جنگ نیز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران طی عملیات مروارید با انهدام نیروی دریایی عراق، تا پایان جنگ مانع عملیات این رده‌ی رژیم بعث شد.

قلی‌نژاد با اشاره به وجود 23 شهید نیروی دریایی ارتش از آذربایجان شرقی، اعلام کرد: با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، برای اولین بار یادواره شهدای نیروی دریایی آذربایجان شرقی را در آذر برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها