حجت‌الاسلام محمدحسن دانش:

با تقویت روحیه همدلی، در راستای احیاء ارزش‌های دفاع مقدس گام برمی‌داریم

حجت‌الاسلام «محمدحسن دانش» گفت: شهدا با تاسی از قیام عاشورا در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند و ما نیز امروز با تقویت روحیه همدلی در راستای احیاء ارزش‌های اسلام و دفاع مقدس گام برمی‌داریم.
کد خبر: ۳۶۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ - 28October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «حجت الاسلام محمدحسن دانش» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در تپه نورالشهدای گرگان، طی جلسه ای با سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان و کارکنان اداره کل، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه سردار ملک شاهکوهی به تشریح عملکرد اداره کل در همه مدیریت های بخصوص روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گلستان پرداخت و اظهار داشت: استان گلستان در حوزه دفاع مقدس عقب ماندگی زیادی دارد که الحمدالله با تلاش های انجام شده و عنایت شهدا، مسئولین استان پای کار آمده اند و پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس با پیشرفت خوبی در حال ساخت است.

در ادامه حجت الاسلام «محمدحسن دانش» به بیان بازتاب قیام عاشورا در زندگی امروز اشاره کرد و گفت: شهدا با تاسی از قیام عاشورا در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و ما نیز امروز با تقویت روحیه همدلی در راستای احیاء ارزش های اسلام و دفاع مقدس گام برمی داریم.

با تقویت روحیه همدلی، در راستای احیاء ارزشهای دفاع مقدس گام برمی داریم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار