عضو شورای شهر تبریز در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ایران اسلامی با روحیه شهادت‌طلبی مقابل مستکبران سر خم نمی‌کند

«علی آجودان‌زاده» با بیان اینکه ایران اسلامی با روحیه شهادت‌طلبی مقابل مستکبران سر خم نمی‌کند، گفت: هرکسی که در زمینه نشر و گسترش فرهنگ دفاع مقدس قدم برمی‌دارد، پاداش والایی نزد خداوند دارد.
کد خبر: ۳۶۷۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ - 28October 2019

«علی آجودان زاده» عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز، با اشاره به جمله تاریخی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، اظهار داشت: هرکسی که در زمینه نشر و گسترش فرهنگ دفاع مقدس قدم برمی‌دارد، پاداش والایی نزد خداوند دارد.

وی افزود: شهدای ما قهرمانان ملی و بین‌المللی هستند و جنگ 8 ساله ایران و عراق یک جنگ معنوی و ارزش‌  بود که برای دفاع از خاک وطن و آرمان‌ها صورت گرفت.

فرزند شهید آجودان زاده با بیان اینکه ایران برای اثبات حقانیت و حفظ اسلام ناب محمدی در برابر تهاج دشمنان مقاومت کرد، خاطرنشان ساخت: در آن مقطع کشورهای انگشت‌شماری از رژیم صدام حمایت نکردند و در نهایت شاهد پیروزی انقلاب اسلامی بودیم.

وی تاکید داشت: اکنون با گذشت سال‌ها از انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، همه کشورها به قدرت ایمان و شجاعت ایرانی‌ها اذعان دارند و از قدرت نظامی و ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی ایران آگاه‌اند.

حرکت خزنده شهیدزدایی از معابر با واکنش ملت خنثی شد/ روحیه شهادت‌طلبی سر ایران را مقابل مستکبران خم نمی‌کند

آجودان زاده با تاکید بر اینکه نسل‌های آینده به دلیل تهاجم‌های رسانه‌ای و اقتصادی دشمنان، بیش از ما به فرهنگ ایثار و مقاومت نیازمندند، عنوان کرد: از مسئولان انتظار داریم بودجه‌های لازم برای گسترش فرهنگ ایثار و مقاومت را افزایش دهند چراکه سرمایه‌گذاری در این حوزه مانع بسیاری از آسیب‌ها می‌شود.

وی افزود: روحیه شهادت‌طلبی در هر مملکتی حاکم باشد، آن کشور پیروز است و سرش را در برابر استکبار جهانی خم نمی‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با تمجید از فعالیت خبرگزاری دفاع مقدس در حفظ ارزش‌ها و نشر آن گفت: اخیراً شاهد حرکت خزنده‌ شبکه‌ای در کل کشور جهت تلاش برای حذف عنوان شهید از معابر بودیم اما با هوشیاری مردم و واکنش آتش به اختیار ملت، این حرکت ناکام ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار