اجرای 23 برنامه فرهنگی در هفته بسیج دانش‌آموزی در سیستان و بلوچستان

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان از اجرای 23 برنامه فرهنگی در هفته بسیج دانش‌آموزی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ - 28October 2019

اجرای 23برنامه فرهنگی در هفته بسیج دانش‌آموزی در سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، سرهنگ پاسدار «علیرضا پهلوانروی» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در راستای گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی 23 عنوان برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، آموزشی در سطح واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی در سراسر استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: ویژه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی از 7 آبان آغاز و تا 13 آبان به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

سرهنگ پهلوانروی بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا، نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس استان، دیدار دانش آموزان با ائمه جمعه در سیستان و بلوچستان، سرکشی از خانواده شهدای دانش آموز، غبارروبی گلزار شهدا، شرکت در نماز جمعه و شرکت در  راهپیمایی 13 آبان از مهمترین ویژه برنامه های اجرایی این سازمان در طول هفته بسیج دانش آموزی است.

وی هدف از اجرای این برنامه را معرفی ظرفیت و توانمندی بالفعل و بالقوه سازمان در انجام فعالیت‌های گسترده کمی و کیفی در عرصه‌های علمی فرهنگی، علمی معرفتی، سازندگی و اجتماعی به جامعه با هدف انتقال عالمانه میراث جاودانه ایثار و شهادت به جامعه بزرگ و آینده ساز دانش آموزان کشور برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار