ما قوی هستیم- ۲۲/

اعزام 8 هزار دانش‌آموز بسیجی کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس

«سعادت صالحی‌نیا» گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها، امسال هشت هزار نفر از دانش‌آموزان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ - 28October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «سعادت صالحی‌نیا» مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه 158 هزار و 337 دانش‌آموز این استان عضو بسیج دانش‌آموزی هستند، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم زمینه رشد دانش‌آموزان در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی و سیاسی را فراهم کنیم. 

وی افزود: دوره آموزشی یاوران ولایت از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که امسال با حضور 300 دانش‌آموز بسیجی استان برگزار شد و بخش زیادی از اساتید این دوره دانش‌آموزانی بودند که سال گذشته در این دوره شرکت کرده بودند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه افزایش جذب دانش‌آموزان و کیفی‌سازی برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی از اولویت‌های این سازمان است، گفت: طرح شهید «بهنام محمدی» از دیگر برنامه‌هایی است که امسال در 54 مدرسه استان شروع شد.

صالحی‌نیا عنوان کرد: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌ها، امسال هشت هزار نفر از دانش‌آموزان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد در قالب اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها