سردار تنگسیری خبر داد؛

الحاق شناورهای نظامی با سرعت بسیار بالا به نیروی دریایی سپاه

فرمانده نیروی دریایی سپاه از افزوده شدن شناور «شهید ناظری» با نوع بدنه «Incat» به ناوگان ندسا خبر داد و گفت: شناورهای نظامی با سرعت بسیار بالا به این نیرو ملحق شده که اکنون سرعت شناورهای نظامی سپاه 90 نات است و در آینده بر این سرعت افزوده می‌شود.
کد خبر: ۳۶۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ - 28October 2019

الحاق شناورهای نظامی با سرعت بسیار بالا به نیروی دریایی سپاهبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه اکنون بیگانگان در بخش جنوبی خلیج فارس مستقر هستند، اظهار داشت: بیگانگان در آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران قرار ندارند، بلکه در بخش جنوبی خلیج فارس و در کشورهای جنوبی حاشیه خلیج فارس حضور دارند.

وی‌ از رصد تمام شناورها در آب‌های خلیج فارس خبر داد و بیان کرد: هر شناوری وارد آب‌های خلیج فارس می‌شود کاملا  مورد رصد نیروی دریایی سپاه قرار می‌گیرد و حضور این شناورها به صورت دائم زیر نظر قرار می‌گیرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: از زمان ورود تا خارج شدن شناورها با توجه به سواحل طولانی ایران در آبراه خلیج فارس به صورت مستمر مورد رصد قرار دارند.

سردار تنگسیری، با بیان اینکه توانمندی و قدرت نیروی دریایی سپاه به صورت مستمر مورد کنترل قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: فرمانده کل قوا، قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء و فرمانده کل سپاه به صورت مستمر قدرت و توانمندی نیروی دریایی سپاه ارزیابی و کنترل می‌کنند که در وضعیت آمادگی کامل قرار داشته باشیم.

وی، با اشاره به اینکه توان و آمادگی رزم نیروی دریایی سپاه دائم رصد می‌شود، گفت: توانمندی نیروی دریایی سپاه به صورت دائم ارزیابی می‌شود تا در منطقه در مقابل دشمنان کاملا آمادگی داشته باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه از آمادگی بالای نیروی دریایی سپاه خبر داد و خاطرنشان کرد: اکنون نیروی دریایی سپاه در آمادگی کامل قرار دارد و روزبه‌روز بر این آمادگی افزوده می‌شود.

سردار تنگسیری با بیان اینکه در رزمایش‌ها سلاح‌های جدید به‌کارگیری می‌شود، تصریح کرد: در رزمایش‌ها سلاح‌های جدیدی مورد ارزیابی، آزمایش و به‌کارگیری می‌شود که در رزمایش آینده از سلاح‌های جدید تولید شده در داخل استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول سال رزمایش‌های گوناگونی برگزار می‌شود، به امکانات جدید نیروی دریایی سپاه اشاره کرد و افزود: افتخار نیروی دریایی سپاه و ارتش این است که از تجهیزات نظامی تولید شده در وزارت دفاع و نیروی دریایی استفاده می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه از افزودن شدن شناور «شهید ناظری» با نوع بدنه «Incat» به ناوگان نیروی دریایی سپاه خبر داد و تصریح کرد: شناورهای نظامی با سرعت بسیار بالا به نیروی دریایی سپاه ملحق شده که اکنون سرعت شناورهای نظامی سپاه 90 نات است و در آینده بر این سرعت افزوده می‌شود.

سردار تنگسیری با اشاره به برگزاری یادواره شهدای عملیات «کربلای 4» شهرستان «دشتی»، خاطرنشان کرد: شهدا علم افتخار هستند و باید از این عزیزان قوت گرفت.

وی، با تاکید بر ادامه راه ومنش شهدا، افزود: شهدا به تکریم ما نیازمند نیستند، بلکه ما به آنان نیازمندیم و باید راه و منش این شهدای والامقام ادامه یابد تا همچنان پرتوان و با افتخار در برابر دشمنان بایستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر توجه به برگزاری یادواره شهدا، گفت: با توجه به اینکه مقام شهدا بالاست و همه انسان‌‌ها به منش و راه این شهدا نیازمند هستند، برگزاری یادواره شهدا در این راستا نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها