سردار اشتری تأکید کرد؛

ضرورت استفاده از تجهیزات و فناوری‌های نوین

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نظم و امنیت حاکم بر استان خراسان رضوی گفت: استفاده از تجهیزات و فناوری‌های نوین امری ضروری است و بی شک بهره‌گیری از دوربین‌ها و سامانه‌های کنترلی نیز نقش مهمی در ارتقای نظم و امنیت سفر زائران عزادار دارد.
کد خبر: ۳۶۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹ - 28October 2019

ضرورت استفاده از تجهیزات و فناوری‌های نوینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده ناجا در جلسه قرارگاه امام علی (ع) در مشهد با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام رضا (ع)، اظهار داشت: در بازدید هوایی که از محور‌های منتهی به مشهد داشتیم، نظم و امنیت کامل کاروان‌های پیاده و خودرو‌های عازم این شهر مشهود بود.

سردار اشتری با تأکید بر این که نظم، انضباط و امنیت حاکم بر استان نشان از اراده جدی مردم در همکاری با پلیس و افزایش اعتمادشان به خدمتگزاران خود دارد، گفت: استفاده از تجهیزات و فناوری‌های نوین امری ضروری است و بی شک بهره‌گیری از دوربین‌ها و سامانه‌های کنترلی نیز نقش مهمی در ارتقای نظم و امنیت سفر زائران عزادار دارد.

وی همه عرصه‌های خدمتگزاری به مردم ازجمله تامین نظم و امنیت زائران در مراسم محرم، اربعین، دهه پایان صفر و دیگر مراسم مذهبی و همچنین حضور مؤثر در اجرای طرح‌های نوروزی و... را یک فرصت برای اثبات روحیه خدمتگزاری ناجا دانست و افزود: باید این توفیق و فرصت را مغتنم شمرده و سطح خدمات رسانی به مردم را ارتقاء بخشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با تشکر از آمادگی فرماندهی انتظامی استان و اجرای طرح‌های مؤثر انتظامی و ترافیکی در دهه پایانی صفر، طرح پلیس‌یار رضوی و بهره‌گیری از فرصت همراهی و همگامی مردم با پلیس را نیز موفق دانست و بر توسعه آن تأکید کرد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه سردار «محمد کاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان و سردار «جان‌نثار» فرمانده مرزبانی خراسان رضوی نیز گزارشی از اقدامات و طرح‌های خدمت‌رسانی به سه میلیون زائر دهه آخر صفر و تامین نظم و امنیت مشهد مقدس و استان خراسان رضوی ارائه کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها