فرمانده انتظامی خراسان شمالی خبر داد؛

دیدار با 45 خانواده شهید نیروی انتظامی در هفته ناجا امسال

فرمانده انتظامی خراسان شمالی، عزت و سربلندی کشور را مرهون خون پاک شهیدان دانست و گفت: امسال در هفته ناجا با 45 خانواده شهید نیروی انتظامی دیدار به عمل آمد.
کد خبر: ۳۶۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ - 28October 2019

دیدار از 45 خانواده شهید نیروی انتظامی در هفته ناجا سال 98سردار «علیرضا مظاهری» فرمانده انتظامی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی اظهار داشت: سرکشی و تکریم شهدا و خانواده آنان یک وظیفه و تکلیف است که در طول سال از این عزیزان سرکشی و دلجویی می‌شود و امسال نیز در هفته ناجا با 45 خانواده شهید نیروی انتظامی دیدار به عمل آمد.

وی ضمن قدردانی از خانواده‌های شهدا گفت: شهدا تربيت‌يافتگان دامان مادران و پدرانی هستند كه در مسير اعتلای نظام اسلامی، جان عزیز خود را فدا كردند و امروز عزت و سربلندی کشور مرهون خون پاک اين عزيزان است و ما وظيفه داريم به پاس رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا از خانواده آن‌ها سرکشی و به مشکلاتشان رسيدگی کنيم.

مظاهری اظهار داشت: اگر بخواهيم رهروان واقعی شهدا باشيم، بايد در حفظ ارزش‌هايی که نتیجه خون آنان است، کوشا باشیم و با تربيت جوانان متعهد و ايثارگر به انقلاب‌مان قوام و دوام بخشيم.

در استان خراسان شمالی تعداد 168 شهید از نیروی انتظامی به شهادت رسیدند که از این تعداد شهرستان بجنورد 57 شهید، شهرستان شیروان 36 شهید، شهرستان اسفراین 33 شهید، شهرستان مانه و سملقان 23 شهید، شهرستان راز و جرگلان شش شهید، شهرستان فاروج شش شهید، شهرستان جاجرم 4 شهید، شهرستان گرمه سه شهید تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار