انصارالله خواستار تحرک سازمان ملل برای توقف جنگ یمن شد

سخنگوی جنبش انصارالله خواستار مداخله سازمان ملل برای توقف جنگ و محاصره علیه یمن شد و گفت که گزینه نظامی و محاصره اقتصادی، هرگز منجر به برقراری صلح در یمن نخواهد شد.
کد خبر: ۳۶۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵ - 28October 2019

انصارالله خواستار تحرک سازمان ملل برای توقف جنگ یمن شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن روز دوشنبه در سخنانی گفت که «سازمان ملل برای توقف جنگ علیه یمن و محاصره آن، هرچه زودتر اقدام کند».

به گزارش المسیره، عبدالسلام به نقل از سید عبدالملک الحوثی عنوان کرد: «گزینه نظامی و محاصره اقتصادی، هرگز منجر به برقراری صلح در یمن نخواهد شد».

سخنگوی جنبش انصارالله در ادامه افزود: «سید عبدالملک الحوثی تاکید کرد که صلح فراگیر و راه‌حل عادلانه بهترین گزینه برای رفع همه مشکلات یمن است».

رئیس هیات صنعاء در مذاکرات صلح یمن با اشاره به سفر نماینده سازمان ملل در امور یمن به صنعاء، اعلام کرد که «مارتین گریفیتس امروز با سید عبدالملک الحوثی (رهبر انصارالله) دیدار و گفت‌وگو کرده است».

«مارتین گریفیتس» نماینده سازمان ملل در امور یمن دیروز (یکشنبه) برای دیدار با مسئولان انصارالله وارد صنعاء شد. وبگاه «الخبر الیمنی» گزارش داد که گریفیتس دو روز پس از سفر به ریاض و دیدار با «خالد بن سلمان» معاون وزیر دفاع سعودی وارد صنعاء شد.

وبگاه مذکور پس از مخابره این خبر گزارش داد که نماینده سازمان ملل در امور یمن که در سفرش به ریاض فقط با مسئولان سعودی و نه با هیچ یک از مسئولان دولت مستعفی یمن دیدار داشته، این بار «به احتمال قوی حامل پیامی از خود ریاض برای مسئولان انصارالله است».

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار