مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

تولید مستند «منا تا کربلا» توسط گروه روایت «موج عشق» در مازندران

روح‌الله ابرانمهر از تولید مستند «منا تا کربلا» با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس و توسط گروه تلویزیونی روایت «موج عشق» خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۰ - 29October 2019

تولید مستند «منا تا کربلا» توسط گروه روایت «موج عشق» در مازندران«روح‌الله ایرانمهر» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، از تولید مستند «منا تا کربلا» با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و توسط گروه تلویزیونی روایت موج عشق خبر داد.

وی گفت: تهیه‌کننده و مجری طرح این اثر هنری «امیرحسین میرچی» و کارگردان آن «سید جواد هاشمی» است و در این اثر مستند که در پنج قسمت تولید شده، «الهام چرخنده» به عنوان گوینده متن و «سیدجواد هاشمی» به عنوان راوی حضور دارند.

ایرانمهر به معرفی عوامل اثر پرداخت و گفت: «مسعود تکاور» طراح و تدوین این اثر را بر عهده دارد و همچنین «آریا تکاور» از عوامل تدوین فیلم به شمار می‌آید.

وی از حضور «الهام چرخنده» به عنوان نویسنده و گوینده متن خبر داد و گفت: «علی قلندریان» مدیر تصویربرداری و «شهرام متوسلیان» مدیر صدابرداری این مستند هستند.

ایرانمهر با بیان اینکه قسمت پایانی این مستند با حضور والدین و همسران شهدای مدافع حرم مدافع میهن و دفاع مقدس مازندران ضبظ شده است، گفت: این مستند با هماهنگی‌های بعمل آمده در ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) از سیمای مازندران در حال پخش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار