مدیر هنری اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

تولید نماهنگ «سلام آقا» با موضوع اربعین حسینی در مازندران

روح‌الله ابرانمهر از تولید نماهنگ «سلام آقا» با موضوع اربعین حسینی و با حمایت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۶۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۰ - 29October 2019

تولید نماهنگ «سلام آقا» با موضوع اربعین حسینی در مازندران«روح‌الله ایرانمهر» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، از تولید نماهنگ «سلام آقا» با موضوع اربعین حسینی و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران خبر داد.

وی از پخش این نماهنگ از سیمای مازندران خبر داد و گفت: همچنین این نماهنگ در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و با استقبال گسترده مخاطبین واقع شد.

ایرانمهر به مشخصات اثر پرداخت و گفت: این اثر به خوانندگی «سیدمرتضی فاضلی»، «سیدجواد نخودچیان» و دکلمه «حمید محمدی» تهیه و تولید شده است.

این مسئول با بیان اینکه تنظیم این نماهنگ توسط «سعیدچوپانی» انجام شده است، «فاطمه رضوانفر» را به عنوان کارگردان این نماهنگ برشمرد و ادامه داد: همچنین بخشی از فیلم توسط «عباس رکابی» در عراق فیلمبرداری شده است و فیلمبرداری در ایران نیز توسط «فاطمه رضوانفر» و «سعیدمولایی» و تدوین توسط «سیدمحمدرضا حسینی» صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار