بشار الجعفری: از سازمان ملل برای اتهام‌زنی‌های باطل استفاده می‌شود

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل گفت که اگر «حمایت کور» یک سری کشورهای مشخص از رژیم صهیونیستی نبود، تجاوزات این رژیم ادامه پیدا نمی‌کرد.
کد خبر: ۳۶۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸ - 28October 2019

بشار الجعفری: از سازمان ملل برای اتهام‌زنی‌های باطل استفاده می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «بشار الجعفری» نماینده دائم سوریه در سازمان ملل روز دوشنبه در سخنانی در نشست شورای امنیت گفت که کشورهای غربی با احاطه شورای امنیت، مانع اجرای تصمیمات ویژه آن درباره پایان اشغالگری اراضی اشغالی کشورهای عربی می‌شوند.

به گزارش سانا، بشار الجعفری اعلام کرد که اگر «حمایت کور» یک سری کشورهای مشخص از رژیم صهیونیستی نبود، تجاوزات آن پایان پیدا می‌کرد.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل افزود: جولان اشغالی بخش لاینفک و جدایی‌ناپذیر اراضی سوریه است و بازپس‌گیری آن تا خط مرزی چهارم ژوئن 1967 بر اساس قوانین بین‌المللی، اولویت سوریه است.

وی گفت که سوریه همچنان بر مواضع ثابت خود در حمایت از حق ملت فلسطین در تعیین سرنوشتش و برپایی دولت مستقل به پایتختی قدس تاکید دارد.

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل ضمن انتقاد از عملکرد کلی این نهاد بین‌المللی در حل مسایل منطقه گفت که از سازمان ملل برای اتهام‌زنی‌های باطل استفاده می‌شود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار