امام جمعه نکا:

شرط پیروزی ملت ایران پیروی از ولایت فقیه است

حجت‌الاسلام محمدباقر محمدی لایینی با اشاره به پیروزی ملت ولایت‌پذیر ایران تحت ولایت امام خمینی (ره) در حوادث انقلاب اسلامی و بعد از آن گفت: شرط پیروزی ملت ایران پیروی از راه ولایت فقیه است.
کد خبر: ۳۶۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ - 29October 2019

شرط پیروزی ملت ایران پیروی از راه ولایت فقیه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمدباقر محمدی لایینی» امام جمعه نکا در مراسم شهادت امام رضا (ع) در مسجد الجواد ساری با اشاره به اینکه دین اسلام یک دین ولایت محور است، اظهار داشت: همه اعمال اسلام در سایه ولایت محوری تعریف می‌شود.

وی ضمن تاکید بر تلاش بر شناخت ولایت تصریح کرد: هر کسی بمیرد و امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.

محمدی لایینی معرفی دین اسلام در بیان امام رضا (ع) را هم دین ولایت محور معرفی کرد و با اشاره به سخنرانی تاریخی حضرت امام رضا (ع) در میان مردم نیشابور و بیان حدیث سلسله الذهب، گفت: ایشان در پایان حدیث فرمودند که «به شروطها و انا من شروطها»، یعنی بیان لااله الا الله فقط با قبول داشتن ولایت قابل قبول است.

وی با اشاره به اینکه مردم به دو دسته حاملان ولایت و حامیان ولایت تقسیم می‌شوند، اظهار کرد: حاملان ولایت، پیامبر و فرزندان ایشان هستند و حامیان ولایت هم مردم مومن ولایت پذیر هستند.

امام جمعه نکا با اشاره به پیروزی ملت ولایت پذیر ایران تحت ولایت امام خمینی (ره) در حوادث انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب گفت: شرط پیروزی ملت ایران پیروی از ولایت فقیه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار