مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مخاطب‌شناسی مهمترین اصل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان است

سردار «محمد علیپور» گفت: مخاطب شناسی مهمترین اصل محتوای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان است به گونه‌ای که باید سلیقه و انتظارات یک نوجوان تا یک فرد سالخورده در آن دیده شود.
کد خبر: ۳۶۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ - 30October 2019

مخاطب‌شناسی مهمترین اصل محتوای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علیپور» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه هم اندیشی برنامه‌های فرهنگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خوزستان اظهار داشت: نباید تصور شود که مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس چیزی شبیه به یک پادگان نظامی است.

وی افزود: طراحی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به گونه‌ای است که ما یک موزه، یک پارک زیبا و بزرگ و یک مکان ارزشی و گردشگری را برای شهروندان اهواز به ارمغان آورده‌ایم به همین خاطر هم مردم و هم مسئولان باید همه کمک کنند تا این شناسنامه فرهنگی و معنوی کلانشهر اهواز و استان خوزستان و حتی کشور هر چه سریعتر تکمیل و افتتاح شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: مخاطب شناسی مهمترین دغدغه‌ در ساخت این مرکز است به گونه‌ای که باید سلیقه و انتظارات یک نوجوان تا یک فرد سالخورده در محتوا دیده شود.

در پایان این جلسه نیز کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن ارائه گزارشی از چگونگی فعالیت‌های حوزه خود در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، پیشنهادات خود را مطرح و خواستار ادامه اینگونه جلسات شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار