عضو شورای شهر تبریز در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

قدر شهدا را ندانیم، امنیت را از دست می‌دهیم

«محرم محمدزاده» گفت: اگر قدر شهدا را ندانیم امنیت و آسایش امروز را از دست خواهیم داد.
کد خبر: ۳۶۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ - 31October 2019

قدر شهدا را ندانیم، امنیت را از دست می‌دهیم«محرم محمدزاده» عضو شورای شهر تبریز در بازدید از غرفه خبرگزاری دفاع مقدس در نمایشگاه مطبوعات استان طی گفت‌وگویی با خبرنگار دفاع‌پرس در تبریز اظهار داشت: ریشه‌ی ما از انقلاب است و پیشرفت‌ها و امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور را مدیون خون شهداییم.

وی افزود: رزمندگان در دوران دفاع مقدس از مادیات و اعضاء خانواده‌شان گذشتند و برای حفظ وطن در خط مقدم حاضر شدند، این شجاعت و جسارت زیادی می‌خواهد و کار هر انسانی نیست.

عضو شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه در سایه‌ی جان‌فشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس اکنون در امنیتی بی‌نظیر قرار داریم، عنوان کرد: متاسفانه عده‌ای انگشت‌شمار درصدد ریشه‌کنی انقلاب و ارزش‌ها هیتند و برای مقابله با این افراد فعالیت رسانه‌ای همچون خبرگزاری دفاع مقدس ضرورت دارد.

وی بیان داشت: باید شهدا را برای نسل آتی معرفی و شاخص‌های آنان را بازگو کرد، اگر غیر از این باشد فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج نمی‌یابد.

محمدزاده با تاکید بر اینکه اگر قدر شهدا را ندانیم امنیت و آسایش امروز را از دست می‌دهیم، تصریح کرد: از شهرداری تبریز انتظار داریم با تسریع در اجرای طرح کوچه‌میزین افتخاری شهدای محلات را به ساکنان آن منطقه معرفی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار