بخشدار بردخون:

روز 13 آبان باید نماد اتحاد و انسجام اقشار مختلف مردم باشد

«علی اخلاقی» گفت: روز 13 آبان باید نماد اتحاد و انسجام اقشار مختلف مردم باشد که ضرورت دارد همه مردم و گروه‌ها در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند زیرا حضور گسترده و انقلابی مردم در این روز توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۳۶۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴ - 30October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «علی اخلاقی» بخشدار بردخون در نشست برنامه‌ریزی مراسم 13 آبان در بردخون اظهار داشت: در روز ۱۳ آبان حوادث بسیار مهمی برای انقلاب اسلامی ایران رقم خورد و هسته اولیه انقلاب اسلامی و پیروزی آن در این روز تشکیل شده است.

وی گفت: روز 13 آبان باید نماد اتحاد و انسجام اقشار مختلف مردم باشد که ضرورت دارد همه مردم و گروه‌ها در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند زیرا حضور گسترده و انقلابی مردم در راهپیمایی 13 آبان توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه یوم الله 13 آبان روز سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب اسلامی است و فقط مختص دانش آموزان نیست، اضافه کرد: 13 آبان سال ۹۸ روز تسلیم‌ناپذیری، اقتدار، صلابت و مقاومت ملت ایران در پیشگاه جهانیان خواهد بود و آحاد مردم درس دیگری را به دشمنان کینه‌توز خواهند داد.

اخلاقی ابراز داشت: امسال باید حضو مردم در راهپیمایی 13 آبان باشکوه‌تر از گذشته باشد تا به دشمنان بفهمانند که درخت انقلاب اسلامی تنومندتر از قبل شده، زیرا حضور مردم در صحنه مهم‌ترین علت تثبیت و اقتدار انقلاب اسلامی است به همین دلیل دشمن برای ضربه زدن به نظام، اعتماد مردم را هدف گرفته است.

بخشدار بردخون ادامه داد: 13 آبان جایگاه ویژه‌ای در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی دارد چرا که هیمنه استکبار در این روز شکسته شد و از آن زمان استکبارستیزی به عنوان خواسته آزادگان و مردم انقلابی قرار گرفت.

وی گفت: دشمنی و توطئه‌های آمریکا هر روز بیشتر می‌شود اما با حضور پرشور و حداکثری مردم، ضمن ایجاد ثبات و انسجام ملی، این روز ملی به کابوسی برای دشمنان اسلام و ایران تبدیل خواهد شد.

اخلاقی نسل جوان را امید نظام اسلامی دانست و متذکر شد: دشمن به نسل جوان چشم دارد اما دوران پرافتخار انقلاب اسلامی نشان داده که نسل آینده‌ساز و جوان همواره حامی و همراه نظام بوده و در جبهه دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایستاده است.

بخشدار بردخون خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمایی 13 آبان در شهر بردخون ساعت 8 صبح از مسجد صاحب الزمان(عج) تا بوستان شهدای گمنام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار