مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

شهدای مدافع حرم سند حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

«هدایت مظلومی» گفت: شهدای مدافع حرم اوج ازخودگذشتگی، ایثار و مجاهدت را به نمایش گذاشتند و سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۸۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ - 30October 2019

شهدای مدافع حرم سند حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران امروز در دیدار با خانواده‌های شهیدان «عبدالرحیم فیروزآبادی» و «حسین مشتاقی» در شهرستان نکا اظهار داشت: شهدای مدافع حرم اوج ازخودگذشتگی، ایثار و مجاهدت را به نمایش گذاشتند و سند حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه امروز باید سیره شهدا را در جامعه پیاده کنیم، افزود: شهدای مدافع حرم عاشق اهل بیت (ع) و ائمه اطهار و معصومین بودند و در معامله با خدای خویش، به سوی حق شتافتند و در این مسیر پر افتخار به شهادت رسیدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ادامه داد: صبر و تحمل و استقامت خانواده‌های شهدا با هیج چیز قابل قیاس نیست و هر قدر خدمت شما عزیزان برسیم موجب تقویت روحیه ما می‌شود و در واقع خود را بیمه کردیم.

مظلومی تصریح کرد: شهدا خالص‌ترین افراد جامعه بودند و فارغ از همه دلبستگی‌ها و تعلقات دنیوی، تنها خدا را دیدند و به عرش رسیدند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار