جزئیات برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در کرمان اعلام شد

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهر کرمان، روز دوشنبه ساعت 9 صبح از چهارراه توحید(ارگ) تا میدان شورا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴ - 30October 2019

جزئیات برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در کرمان اعلام شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «حسین انجم‌شعاع» در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ آبان اظهار داشت: یوم‌الله ۱۳ آبان یکی از روز‌های ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ توسط دانشجویان خط حضرت امام (ره)، شهادت جمعی از دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و دستگیری حضرت امام (ره) در سال ۱۳۴۳ و تبعید ایشان، سه اتفاق بزرگی این روز است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان از اهمیت بالایی برخوردار است و دشمن از حضور مردم در صحنه بیم دارد و ما نباید تسلیم خواسته‌های دشمن شویم افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: «اگر ما تسلیم خواسته‌های آمریکا شویم، این ملت دیگر روی خوش نخواهد دید و خواسته نهایی آن‌ها نابودی این نظام است».

وی بیان داشت: دلیل خصومت آمریکا با ایران ماهیت استکبارستیزی انقلاب اسلامی است و استکبار از ابتدا با انقلاب اسلامی مخالف بود و به دلیل خیانت‌های استکبار جهانی، دانشجویان پیرو خط حضرت امام (ره) سفارتخانه آمریکا را در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ تسخیر کردند.

انجام شعاع با بیان اینکه مردم با حضور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان ثابت می‌کنند که دشمنان در رسیدن به اهداف خود موفق نمی‌شوند و باید تلاش شود راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باشکوه، به یادماندنی و بهتر از سال‌های قبل برگزار شود، گفت: شعار راهپیمایی امسال ۱۳ آبان، «استکبارستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی قدرت امریکا» نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه در راستای برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان ماه برنامه‌های فرهنگی بسیاری توسط دانش‌آموزان و دانشجویان در طول مسیر راهپیمایی طراحی شده است گفت: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه در شهر کرمان ساعت ۹ صبح روز دوشنبه از چهارراه توحید تا میدان شورا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار