تکلیف همه یادمان‌های شهدای گمنام کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال مشخص شود

«عزیز فیلی» خواستار تعیین تکلیف همه یادمان‌های شهدای گمنام استان تا پایان امسال شد.
کد خبر: ۳۶۸۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷ - 30October 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «عزیز فیلی» معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در کمیته یادمان‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: کار احداث و ساماندهی یادمان‌های شهدای گمنام استان باید تا پایان امسال به اتمام برسد و البته شهرداری‌ها این موضوع را مد نظر داشته باشند که کار نگهداری یادمان‌ها بعد از بهره‌برداری به عهده آنها است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از کم‌کاری شهرداری یاسوج در رابطه با ساماندهی یادمان شهدای گمنام این شهر، از همه دستگاه‌های متولی خواست مصوبات کمیته یادمان‌های دفاع مقدس را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

فیلی بیان کرد: وضعیت سرویس‌های بهداشتی و مسیر دسترسی یادمان شهدای گمنام یاسوج نابسامان است که در این زمینه از شهرداری به عنوان دستگاه مجری گله‌مند هستیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه شهرداران ما خیلی اعتقادی به کارهای فرهنگی ندارند، گفت: دستگاه مجری پروژه یادمان شهدای گمنام یاسوج تغییر کرده و کار اجرای این پروژه به بسیج سازندگی داده شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از فرماندار شهرستان دنا خواست ظرف 2 هفته آینده پروژه یادمان شهدای گمنام شهر سی‌سخت را تعیین تکلیف کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار