رئیس قوه قضائیه:

آذربایجان شرقی قطب تولیدی ایران است

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی قطب تولیدی ایران است.
کد خبر: ۳۶۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ - 31October 2019

آذربایجان شرقی قطب تولیدی ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه صبح امروز پنج شنبه (9 آبان) در بدو ورود به آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز جلسه ای با فعالان تولیدی خواهیم داشت و مسائل و مشکلات آنها را بررسی می‌کنیم، اظهار داشت:‌ آذربایجان شرقی یکی از قطب های تولید در کشور است.

وی با تاکید بر اینکه در این جلسه کارگران نیز حضور خواهند داشت، ادامه داد: در این نشست کارآفرینان، صنعت‌گران، تولید کنندان و کارگران مشکلات مربوط به حوزه صنعت و تولید را بیان می کنند.

رئیسی در خصوص آذربایجان شرقی و قدمت و تاریخ این استان نیز گفت:‌ آذربایجان با ایثار، شجاعت، دلیری و پیشتازی در عرصه‌های مختلف انقلاب شناخته شده است.

رئیس قوه قضائیه ابراز داشت: همچنین امروز در جلسه شورای اداری استان شرکت می کنم و دیداری نیز با خانواده شهدا و ایثارگران خواهیم داشت.

وی به حضور مدیران و معاونان این قوه در شهرستان های مختلف استان اشاره داشت و گفت: ۱۷ گروه از دیروز به شهرستان‌های مختلف برای بررسی مشکلات مردمی اعزام شده اند و ۴ گروه نیز در تبریز به بررسی مشکلات قضایی و اداری می‌پردازند.

رئیسی به بررسی مسائل دستگاه قضا و دادسراهای استان نیز اشاره داشت و گفت: امروز طی جلسه ای با فضات آخرین مباحث و موارد بررسی می شود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار