سرهنگ کارخانه خبر داد؛

عدم جرائم خشن در سرکلانتری سوم تهران بزرگ/ کاهش پنج درصدی جرائم

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به اینکه خوشبختانه در این سرکلانتری در شش ماه امسال هی‌چگونه جرائم خشن نداشتیم، گفت: شاهد کاهش پنج درصدی جرائم نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.
کد خبر: ۳۶۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ - 31October 2019

عدم جرائم خشن در سرکلانتری سوم تهران بزرگ/ کاهش پنج درصدی جرائمبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سرهنگ علی کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در نشست خبری در تشریح اقدامات سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در شش ماه سال 98 با بیان اینکه هفت کلانتری 124 قلهک، 103 گاندی، 145 ونک، 125 یوسف‌آباد، 105 یوسف‌آباد، 107 فلسطین و 148 انقلاب شامل حوزه استحفاظی سرکلانتری سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ هستند، اظهار داشت: این کلانتری‌ها با وسعت جغرافیایی از شرق تهران به خیابان پاسداران، از غرب به خیابان نواب، از شمال به خیابان صدر و از جنوب به خیابان انقلاب منتهی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین موضوعات مربوط به این سرکلانتری در حوزه موضوعات دانشجویی، شرکت‌های خصوصی، عمومی، ادارات، سفارتخانه‌ها است، گفت: با توجه به وجود مراکز آموزشی و ... بسیاری از مجرمان این موقعیت جغرافیایی جغرافیایی را برای اقدامات مجرمانه خود انتخاب می‌کنند.

سرهنگ کارخانه افزود: بسیاری از مجرمان دستگیر شده ساکن این حوزه استحفاظی نیستند و از مناطق دیگر وارد حوزه این سرکلانتری می‌شوند؛ در تلاش هستیم این مجرمان را با اخذ نیابت قضایی در مناطق دیگر بازداشت کنیم.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت 104 سارق حرفه‌ای منزل، 23 سارق مغازه، 146 سارق کیف‌قاپ و موبایل‌قاپ، 261 سارق لوازم خودرو، 31 سارق خودرو و 12 سارق به عنف در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: در این مدت زمان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مجموع شاهد کاهش پنج درصدی وقوع سرقت بودیم.

این مقام انتظامی با اشاره به زمین‌گیر شدن برخی سارقان با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و شلیک پلیس، خاطرنشان کرد: کنترل اوباش در محدوده این سرکلانتری دائم انجام می‌شود و لذا جرائم خشن خاصی در حوزه این سرکلانتری نداریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار