فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی پشت دشمنان را به لرزه درآورده است

سردار علی اکبر جاویدان گفت: اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی که پشت دشمنان را به لرزه درآورده است، برگرفته از رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای والامقام است.
کد خبر: ۳۶۸۱۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ - 31October 2019

اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی پشت دشمنان را به لرزه درآورده استبه گزاش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز (پنجشنبه) در دیدار با خانواده شهید «حسین رفیعی کیا» اظهارداشت: شهدای والامقام حق بزرگی برگردن همه ما دارند و امروز امنیت و آرامشی که داریم مرهون رشادت ها و جانفشانی های این عزیزان است.

وی ادامه داد: شهدا با نثار جان پاک خود باعث شدند که انقلاب اسلامی هر روز مقاوم تر و پربارتر از گذشته شده و روز به روز بر عظمت ایران اسلامی افزوده شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی که پشت دشمنان را به لرزه درآورده است، برگرفته از رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای والامقام است.

 جاویدان تصریح کرد: اگر امروز به عنوان یک قدرت بزرگ جهانی شناخته می شویم و حتی دشمنان نیز به این اقتدار اعتراف دارند به برکت خون مطهر و پاک شهدایی است که بدون هیچ چشمداشتی و تنها برای رضای خداوند متعال از همه چیز  گذشتند تا یک وجب از آب و خاک این سرزمین به دست دشمنان نیفتد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه، همچنین با تجلیل از صبر و استقامت خانواده های شهدا گفت: اجر و پاداش آنها در نزد خداوند متعال کمتر از شهید عزیزشان نیست.

وی در پایان گفت: پلیس خود را خدمتگزار همه مردم بویژه خانواده های معظم شهدا می داند و از هیچ تلاشی برای گشودن گره‎ای از مشکلات آنها دریغ نمی کند.

در این دیدار با اهدای تندیس شهید رفیعی کیا از خانواده این شهید والامقام تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار