ما قوی هستیم- ۲۵/

اعزام 10 هزار دانش‌آموز بسیجی مازندران به اردوهای راهیان نور

عسگر مجیدی از اعزام 10 هزار دانش‌آموز بسیجی مازندران در دو بازه زمانی به اردوهای راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲ - 31October 2019

اعزام 10 هزار دانش‌آموز بسیجی مازندران به اردوهای راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عسگر مجیدی» معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران امروز در نشست خبری، راهیان نور را یکی از موثرترین برنامه‌ حوزه ایثار و شهادت در بین جوانان برشمرد و با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: تدبیر امام خامنه‌ای در بحث اجرای اردوهای فرهنگی منجر به این همایش بزرگ فرهنگی شد.

وی برنامه‌های دفاع مقدس را یکی از رخدادهای بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: بزرگترین آفت برای هر پدیده فرهنگی آفت فراموشی و تحریف است و راهیان نور یکی از راههای انتقال این فرهنگ به نسل پر افتخار آینده است.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب اسلامی جهانی است و باید تداوم داشته باشد و با همان شعائر دوران دفاع مقدس به نسل‌های بعدی انتقال پیدا کند، افزود: راهیان نور در سطح اقشار مختلف و محلات تاکنون به خوبی اجرا شده است.

وی با اشاره به آغاز اردوهای دانش‌آموزی، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال تا 10 هزار نفر از مناطق عملیاتی بازدید کنند.

مجیدی با بیان اینکه اعزام دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در دو بازه زمانی انجام خواهد شد، ادامه داد: مرحله اول با اعزام خواهران از 11 آبان و مرحله دوم اوایل بهمن با اعزام برادران صورت می‌گیرد.

این مسئول زمان افتتاحیه برنامه اردوهای دانش‌آموزی را ساعت 9 صبح روز یازدهم آبان با حضور استانهای معین تهران در حرم حضرت امام خمینی (ره)  اعلام کرد و گفت: تعداد 400 دانش‌آموز مازندران نیز در قالب 10 دستگاه در این مراسم حضور خواهند داشت.

وی مدت اعزام اول را پنج روزه اعلام کرد و افزود: بقیه کاروان‌ها به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی بازدید خواهند داشت.

مجیدی به بیان برنامه‌های این اردو پرداخت و گفت: بازدید از موزه انقلاب اسلامی دفاع مقدس تهران، زیارت حضرت معصومه و مسجد جمکران، بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های فتح‌المبین، شلمچه و اروندکنار، بازدید از پالایشگاه نفت آبادان و حضور در معراج الشهدا (پادگان شهید محمودوند) از جمله برنامه‌های این دوره از اردوهاست.

وی همچنین از حضور راوی و روحانی در مسیر سفر خبر داد و گفت: با توجه به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت دشمن را از نفوذ ناامید کرد، روحانیون و راویان به تبیین این فرهنگ و شبهات جنگ خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار