مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

تربیت نسل جوان در تراز انقلاب اسلامی نیازمند مشارکت همه کانون‌های تربیتی است

هادی‌ زارع‌پور گفت: کانون‌های مهم تربیتی باید تربیت نسل جوان دانش‌آموز را در تراز انقلاب اسلامی در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۳۶۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ - 31October 2019

تربیت نسل جوان در تراز انقلاب اسلامی نیازمند مشارکت همه کانون‌های تربیتی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «هادی زارع‌پور» مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد امروز در آیین تجلیل از راویان دفاع مقدس استان ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج دانش‌آموزی به مبحث تربیت اشاره کرد و اظهار داشت: تربیت یک فرایند چند کانونی است و نخستین کانونی که در تربیت نقش اساسی ایفا می‌کند خانواده است که باید بخشی از فعالیت‌ها را باید به سمت آن ببریم.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: بعد از خانواده، مدرسه به عنوان یک کانون تربیتی مهم مطرح است و باید عوامل اجرایی و آموزشی در زمینه تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

زارع‌پور با بیان اینکه امروز در قرن فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی زندگی می‌کنیم و فضای مجازی و رسانه‌ها هم بر تربیت دانش‌آموزان اثرگذار است، گفت: در این شرایط، ما باید به شیوه‌های تربیتی روی بیاوریم که منجر به درونی شدن ارزش‌ها شود و چنان مصونیتی ایجاد کنیم که نسل جوان و آحاد جامعه ما بتوانند در هر شرایطی تفکر و اعتقادات خود را حفظ کنند.

وی به سند تحول آموزش و پرورش اشاره داشت و عنوان کرد: در این سند تربیت متعادل و متوازن مورد توجه قرار گرفته و تأکید شده است که در همه ابعاد باید به شخصیت دانش‌آموزان توجه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: ما کانون‌های مهم تربیتی همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم تربیت نسل جوان دانش‌آموز را در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها