مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر:

شهدا بزرگ‌ترین و بهترین معلم بشریت هستند

احمد عبدالله‌زاده گفت: شهدا بزرگترین و بهترین معلم بشریت هستند، چراکه آن‌ها به همه ما درس مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی دادند.
کد خبر: ۳۶۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ - 31October 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد عبدالله‌زاده» مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر در آیین یادواره شهدای دانش آموز شهر دوراهک با بیان اینکه برنامه‌های یادواره شهدا، دانش‌آموزان را با ارزش‌ها و هنجارها آشنا می‌سازد، اظهار داشت: شهدا بزرگترین و بهترین معلم بشریت هستند، چراکه آن‌ها به همه ما درس مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی دادند.

وی با تاکید بر شناخت مقام والای شهدا و انتقال آن به نسل‌های آینده، گفت: امروز تهدید جدی انقلاب اسلامی آسیب فرهنگی است و دشمن تلاش می‌کند نسل جوان را از اعتقادات و مبانی فرهنگ اسلام دور کند، از این‌رو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه آنها را در برابر تهدیدهای دشمنان بیمه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام برابر تمامی ابرقدرت‌های شرق و غرب با تکیه بر ایمان به خدا، وحدت و حرکت در مسیر ولایت ایستادگی کرده و اجازه تجاوز به دشمن ندادند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر، ادامه داد: نسل جوان ما باید با توکل بر خداوند و بهره بردن از الگوهایی چون زندگی شهیدان از خود در برابر آسیب‌های اجتماعی محافظت و در مسیر رشد حرکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها