مدیر اسناد و پژوهش اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

اولویت ما در حال حاضر جمع آوری و تدوین اسناد ارتش در خوزستان است

سید جلال حسینی گفت: در حال حاضر اولویت ما جمع‌آوری و تدوین اسناد ارتش در خوزستان است ضمن اینکه استان خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس گنجینه بزرگی از اسناد این حوزه است.
کد خبر: ۳۶۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ - 01November 2019

اولویت ما در حال حاضر جمع آوری و تدوین اسناد ارتش در خوزستان است

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار سید «جلال حسینی» مدیر اسناد و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در جلسه عصر دیروز (پنجشنبه) که پیرامون تدوین اسناد جمع آوری شده دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: تا چند سال قبل به شدت دغدغه داشتیم که به شیوه ای دست یابیم که بتوانیم حداقل اسناد حوزه دفاع مقدس را در استان پهناور خوزستان به دست آوریم.

وی افزود: به لطف خون شهدا و تدابیر سردار علیپور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان و همکاری همه جانبه همه دستگاه های نظامی و دولتی توانستیم در فرآیندی جهادی بیش از 10 ترابایت سند بکر دفاع مقدس را احصاء کنیم.

مدیر اسناد و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان گفت: در حال حاضر اولویت ما جمع آوری و تدوین اسناد ارتش در خوزستان است ضمن اینکه استان خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس گنجینه بزرگی از اسناد این حوزه است البته بصورت همزمان در حال جمع آوری اسناد نهادهای دولتی، مراکز دانشگاهی و اقشار مختلف مردم نیز هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها