امام جمعه اراک:

بعثی‌ها، داعشی‌ها و مستکبرین خارجی امنیت عراق را نمی‌خواهند

آیت‌الله «دری نجف‌آبادی» گفت: با تیراندازی‌هایی که به سمت مردم و نیروهای مسلح در عراق شد کاملا معلوم شد که مزدوران داخلی عراق مانند بعثی‌ها و عوامل خارجی و دشمنان ملت عراق، نمی‌خواهند در این کشور امنیت برقرار شود چرا که به ضرر آنهاست، لذا مردم عراق باید هوشیار باشند.
کد خبر: ۳۶۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ - 01November 2019

بعثی ها، داعشی ها و مستکبرین خارجی امنیت عراق را نمی خواهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به روز مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: این روز تنها بزرگ‌داشتی برای تسخیر لانه جاسوسی نیست بلکه یادآور مبارزه با مستکبرین دنیا، مبارزه برای اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم، حمایت از مستضعفین، حمایت از محرومین، حمایت از جبهه مقاومت و ... است.

وی افزود: اگر لانه های جاسوسی و فساد مستکبرین عالم سرکوب نشود، آن ها با تبلیغات خود دل های ما را موشک باران می کنند. لذا باید ملت های منطقه و مسلمان در برابر توطئه های خباثت آمیز استکبار جهانی مقاومت کنند.

دری نجف آبادی با اشاره به حوادث به وجود آمده در عراق و لبنان، گفت: وقایع به وجود آمده در این دو کشور واقعا مایع تاسف و تاثر است. با تیراندازی‌هایی که به سمت مردم و نیروهای مسلح در عراق شد کاملا معلوم شد که مزدوران داخلی مانند بعثی ها و عوامل خارجی و دشمنان ملت عراق، نمی خواهند در این کشور امنیت برقرار شود چرا که به ضرر آنهاست، لذا مردم عراق باید هوشیار باشند.

وی با بیان اینکه مردم عراق خصوصا شیعیان این کشور نباید آب به آسیاب دشمن بریزند، گفت: حل کردن مشکلات این کشور همت بلند، مردانگی، زحمت و مجاهدت می خواهد و نباید با کارهایی که دشمن می تواند از آن سوءاستفاده کند، اوضاع را بدتر کنند.

دری نجف آبادی با تبریک روز وقف و لزوم توجه هر چه بیشتر مردم به این کار با ارزش، خاطرنشان کرد: درگذشت آیت الله علی اصغر قاضی زاده که از علمای برجسته اراک بودند را تسلیت می گوییم و از رهبر معظم انقلاب اسلامی و تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه (س) که اجازه دفن این بزرگوار را در صحن این مکان نورانی دادند کمال تشکر را داریم.

وی خطاب به مسئولین دولتی و نمایندگان مجلس گفت: اگر بخواهیم به همین روال پیش برویم، سال بعد هم با تورم ۳۰ درصدی مواجهیم، لذا اگر خواهان کاهش تورم هستیم باید برای تولید اهمیت ویژه ای قائل باشیم. تزریق پول حاصل از فروش نفت به کشور، چاپ اسکناس و حذف صفرهای آن مشکل تورم کشور را حل نمی کند، بلکه تولید حلال مشکلات اقتصادی کشور است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار