امام جمعه موقت ساری:

دشمن به دنبال ایجاد نفاق بین شیعه و سنی/ کشتن ابوبکر البغدادی بازی جدید آمریکاست

حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» به ایجاد گروه داعش توسط آمریکا و ایادی آنها اشاره کرد و با عنوان اینکه کشتن ابوبکر البغدادی بازی جدید آمریکاست، گفت: مردم دنیا آگاهانه حوادث را پیگیری می‌کنند و حوادث اخیر عراق و لبنان با هدف ایجاد نفاق در بین شیعه و سنی است.
کد خبر: ۳۶۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ - 01November 2019

دشمن به دنبال ایجاد نفاق بین شیعه و سنی است / کشتن ابوبکر البغدادی بازیچه جدید آمریکا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «محمد قاسمی» امام جمعه موقت شهرستان ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان مازندران، از 13 آبان به عنوان یکی از روزهای تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز اعلام وفاداری ملت به امام و شهدا و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی به تبیین وقایع تاریخی 13 آبان پرداخت و افزود: تبعید امام خمینی (ره) از قم به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان در دانشگاه تهران توسط رژیم پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط جوانان انقلابی حوادثی است که در این روز تاریخی به ثبت رسیده است.

این مسئول تسخیر لانه جاسوسی را هموزن با انقلاب اسلامی‌ برشمرد و با اشاره به جنایات استکبار جهانی در طول عمر 40 ساله انقلاب اسلامی و وجود 17 هزار شهید ترور، عنوان کرد: دشمنان از طریق محاصره اقتصادی، تحریم اقتصادی و برجام و پسابرجام بنا داشتند کشور را بازیچه خودشان قرار دهند اما با وجود حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) کشور به مسیر پیشرفت خویش ادامه می‌دهد.

وی به ایجاد گروه داعش توسط آمریکا و ایادی آنها اشاره کرد و با عنوان اینکه کشتن ابوبکر البغدادی بازیچه جدید آمریکا است، گفت: مردم دنیا آگاهانه حوادث را پیگیری می‌کنند و حوادث اخیر عراق و لبنان با هدف ایجاد نفاق در بین شیعه و سنی است.

این مسئول با بیان اینکه حوادث اخیر عراق و لبنان درس‌آموز است، اصلاح اقتصادی را حق مردم عراق دانست و با بیان اینکه تخریب اماکن عمومی با هدف ایجاد نفاق بوده است، ادامه داد: مطالبه‌گری با کشته‌سازی متفاوت است و این ناامنی توسط دشمنان اسلام، نشان از وحشت دشمن از اربعین حسینی دارد.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه دشمن همچنین به دنبال ناامنی در ایام انتخابات در ایران است، گفت: رمز موفقیت یک کشور قرار گرفتن زیر چتر و لوای ولایت‌فقیه است.

وی همچنین با اشاره به بیماری آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده ولی فقیه در مازندران، از استعفای این خادم ولایی خبر داد و گفت: آیت‌الله طبرسی در نامه‌ای به مقام معظم رهبری خواستار تعریف ماموریت نمایندگی ولی فقیه به فرد دیگری شده است.

قاسمی با اشاره به اینکه آیت‌الله طبرسی مدت پنج ماه به دلیل خونریزی مغزی در بستر بیماری است، افزود: ایشان 40 سال در عرصه خدمت به انقلاب اسلامی تلاش کرد و بعد از رحلت آیت الله «هادی روحانی» به عنوان نماینده ولی فقیه در استان  فعالیت داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار