امام جمعه موقت کرمان:

فتنه‌های منطقه بر اثر توطئه‌های استکبار است

امام جمعه موقت کرمان گفت: نظام استکبار تلاش می‌کند تا در سایه فتنه‌هایی که در دیگر کشورها ایجاد می‌کند خود را حفظ کند و ریشه این فتنه‌ها برگرفته از همین کشورهای مستکبر و آمریکاست.
کد خبر: ۳۶۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ - 01November 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت الاسلام «مهدی عرب‌پور» در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان در مصلی بزرگ امام علی(ع) با اشاره به سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) و آغاز امامت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: امام حسن عسکری کوتاه‌ترین دوران امامت را در شرایط بسیار سخت سیاسی آن روز داشتند، تا آنجا که مشهور است حضرت حتی توفیق انجام حج پیدا نکردند.

امام جمعه موقت کرمان در ادامه با گرامی داشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: تسخیر لانه جاسوسی، تبعید امام خمینی (ره) و شهادت تعدادی از دانش‌آموزان در چنین روزی اتفاق افتاده است و مردم همیشه در صحنه ایران با حضور در این مراسم، نفرت خود را از استکبار و آمریکا نشان می دهند.

وی با اشاره به افول قدرت آمریکا و نظام استکبار در منطقه گفت: آمریکا نه تنها از معاهده قرن نتیجه نگرفت، بلکه در تمامی توطئه‌ها خود علیه ایران شکست خورده است و با از دست دادن جایگاه خود در اقتصاد دنیا، سهم آمریکا در اقتصاد دنیا به کمتر از 15 درصد رسیده است.

عرب پور افزود: نظام استکبار تلاش می‌کند تا در سایه فتنه‌هایی که در دیگر کشورها ایجاد می‌کند خود را حفظ کند و می بینید که دقیقاً بعد از راهپیمایی اربعین آنها در شهرهای مختلف عراق فتنه به پا کردند که ریشه این فتنه ها برگرفته از همین کشورهای مستکبر و آمریکا است.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به اینکه 16 آبان ماه زمان برداشته شدن گام چهارم کاهش تعدات برجامی کشور است گفت: پس از عمل نکردن اروپایی‌ها به تعهدات خود در برجام، در 18 اردیبهشت ماه دولت و نظام تصمیم گرفتند که گام هایی در کاهش تعهدات خود بردارند و با برداشته سه گام قبل هیچ اقدامی انجام نشد و گام بعدی از 16 آبان در کاهش تعهدات ایران برداشته می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار