امام جمعه جویبار:

هدف دشمن موج‌سواری از اوضاع عراق و لبنان است / گام چهارم برجام با قوت برداشته شود

حجت‌الاسلام «محمدتقی نادعلیزاده» امام جمعه جویبار با اشاره به تحولات اخیر عراق و لبنان، گفت: مسئولین و مردم عراق و لبنان باید هوشیار بوده و بصیرت داشته باشند زیرا عربستان سعودی، آمریکا و صهیونیست‌ها به دنبال موج‌سواری از اوضاع این کشورها هستند.
کد خبر: ۳۶۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ - 01November 2019

هدف دشمن موج‌سواری از اوضاع عراق و لبنان است / گام چهارم برجام با قوت برداشته شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدتقی نادعلیزاده» امام جمعه جویبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به تحولات اخیر عراق و لبنان اظهار داشت: مسئولین و مردم عراق و لبنان باید هوشیار بوده و بصیرت داشته باشند زیرا عربستان سعودی، آمریکا و صهیونیست‌ها به دنبال موج‌سواری از اوضاع این کشورها هستند.

وی بر اجرای گام چهارم برجام تأکید کرد و گفت: تا کی باید تماشاچی عدم تعهد اروپایی‌ها در برجام باشیم، باید گام چهارم نیز با قوت برداشته شود.

امام‌جمعه جویبار با بیان اینکه 13 آبان روز مرگ استکبار، طاغوت و زورگویان است اظهار کرد: با افتخار و باشکوه همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی 13 آبان شرکت خواهیم کرد.

نادعلیزاده به فرارسیدن هفته پدافند غیر عامل اشاره و عنوان کرد: پدافند غیرعامل یعنی دفع بحران و علاج قبل از واقعه است، پدافند غیرعامل در جهان جایگاه خود را به دست آورده است و باید در ایران نیز مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

امام‌جمعه جویبار در پایان از زحمات نیروهای انتظامی و امنیتی شهرستان در برقراری نظم و امنیت و همچنین کشف مواد مخدر تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار