امام جمعه پلدختر عنوان کرد؛

شکست دشمنان در گمراه کردن نسل جوان انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» گفت: دشمنان اسلام در گمراه کردن نسل جوان شکست خوردند چون این نسل ظرفیتی مانند رزمندگان جبهه و جنگ دارند.
کد خبر: ۳۶۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 01November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «سید محسن موسوی» در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر، اظهار داشت: مردم دانا و آگاه هستند و به عنوان مطالبه به نهاد امامت جمعه در پلدختر مراجعه می‌کنند و خواستار لایروبی رودخانه کشکان هستند.

وی به دیواره ساحلی شهر پلدختر نیز اشاره کرد و افزود: چندین بار درمصاحبه‌های مختلف، تربیون نماز جمعه و سایر تربیون‌ها تسریع در تکمیل دیواره ساحلی مطرح شده و یک بار دیگر این موضوع اعلام می‌شود.

حجت الاسلام موسوی یادآور شد: مردم هشدار‌های هواشناسی را جدی بگیرند و نسبت به آن بی تفاوت نباشند و هنگام بارندگی در مسیر و بستر رودخانه اتراق، اسکان وتردد نکنند.

وی به جاده پلدختر - خرم آباد نیز اشاره کرد و گفت: بخش‌ها و نقاط زیادی از این مسیر در سیل فروردین ماه سال جاری تخریب و دچار آسیب شده و در بعضی نقاط زیر آسفالت خالی است که در بارندگی‌ها برای تردد نا امن است و رانندگان باید این هشدار‌ها را جدی بگیرند.

امام جمعه پلدختر گفت: امروز دشمنان می‌خواهند با ترفند‌ها و فشار‌های اقتصادی و فرهنگی مانع از فهماندن فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان شوند، اما این نسل ظرفیتی مانند رزمندگان جبهه و جنگ است که می‌توانند برای آبادانی ایران اسلامی اقدام کنند.

امام جمعه پلدختر گفت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به عنوان یکی از ارزش‌های معنوی به نسل‌های آینده ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار