امام جمعه دزفول:

مردم عراق و لبنان باید امنیت را اولویت اول خود و کشورشان قرار دهند

حجت‌الاسلام سید محمد علی قاضی دزفولی با اشاره به تحولات عراق و لبنان گفت: دلسوزان و مردم این کشورها باید اولویت خود را امنیت قرار دهند زیرا با ناامنی و برهم خوردن اوضاع، امکان تحقق مطالبات مردم وجود ندارد.
کد خبر: ۳۶۸۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ - 01November 2019

مردم عراق و لبنان باید امنیت را اولویت اول خود و کشورشان قرار دهند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام سید «محمدعلی قاضی دزفولی» امام جمعه دزفول در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول اظهار داشت: انتظار می رود همزمان با برداشت محصول برنج کشاورزان دزفول از واردات این محصول به کشور خودداری شود.

وی افزود: کشاورزان برای برداشت محصول برنج با کمبود امکانات مواجه هستند که انتظار می رود اقدام لازم برای تامین دستگاه های مورد نیاز صورت گیرد.

امام جمعه دزفول با گرامیداشت ۱۳ آبان ۵۷ روز مبارزه با استکبار جهانی گفت: سفارت های استکبار لانه جاسوسی و فتنه در نقاط مختلف دنیا هستند و بساط فتنه گری در این مکان ها برپا است.

وی با اشاره به تحولات عراق و لبنان اظهار داشت: دلسوزان و مردم این کشورها باید اولویت خود را امنیت قرار دهند زیرا با نا امنی و برهم خوردن اوضاع، امکان تحقق مطالبات مردم وجود ندارد.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به ایجاد قرارگاه هایی توسط دشمن برای برهم زدن لبنان و عراق گفت: نیروهای مسلح برای فتنه های دشمنان باید آمادگی کامل داشته باشند.

خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی گفت: فرهنگ اسلامی ایرانی ما باید تقویت شود زیرا دشمن با استفاده از ابزارهای فرهنگی از جمله رسانه ها از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به ما دریغ نمی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار