سردار کارگر در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی است/ جنایت‌های آمریکا باید به گوش جهانیان برسد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: جنایت‌های آمریکا در منطقه باید به گوش جهانیان برسد.
کد خبر: ۳۶۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰ - 02November 2019

۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی است/ جنایت‌های آمریکا در منطقه باید به گوش جهانیان برسدسردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، با بیان اینکه ۱۳ آبان نماد مبارزه با استکبار جهانی است، اظهار داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال با توجه به شکست‌های پی‌درپی آمریکایی‌ها در منطقه که خودشان نیز به این شکست‌ها اذعان دارند و معترفند که علی‌رغم صرف هزینه‌های بسیار نتیجه‌ای نگرفته‎اند، پر رنگ‌تر خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز با توجه به ظلمی که آمریکایی‌ها به کشور‌های مظلوم منطقه می‌کنند، جا دارد که مردم یک‌بار دیگر به صحنه بیایند و در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور پر شوری داشته باشند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه ۱۳ آبان روز حضور جوانان است، گفت: ۱۳ آبان روز دانش‌آموز نیز هست و بر این اساس دانش آموزان عزیز دوشادوش دانشجویان و سایر اقشار، با حضور چشمگیر و موثر خود و با سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» جنایات آمریکا و همه ستمگران و مستکبران را به گوش جهانیان خواهند رساند.

سردار کارگر با بیان اینکه ملت غیور و انقلابی ما همواره در صحنه‌های دفاع از ارزش و  آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند، گفت: مردم ما نیازمند دعوت نیستند و آن‌ها همیشه پای کار انقلاب اسلامی و نظام ولایی بوده‌اند و نیز خواهند بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار