سردار رحیمی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس تشریح کرد؛

تمهیدات پلیس پایتخت برای برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان

فرمانده انتظامی تهران بزرگ برنامه‌های پلیس پایتخت برای برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۶۸۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ - 02November 2019

تمهیدات نیروی انتظامی تهران بزرگ برای برگزاری راهپیمایی 13 آبانسردار سرتیپ «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، ضمن تبریک فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان، با اشاره به تمهیدات امنیتی پلیس پایتخت برای برگزاری راهپیمایی روز ملی «مبارزه با استکبار جهانی»، اظهار داشت: اقدامات برای تأمین مسائل امنیتی، انتظامی و ترافیکی، به تناسب جمعیتی که در خیابان «طالقانی» و خیابان‌های اطراف آن حضور پیدا می‌کنند، در ۲ لایه پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: همکاران ما در نیروی انتظامی از ابتدای صبح، ضمن حضور گسترده در محل برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان و خیابان‌های اطراف آن، با تمام توان مأموریت خود را انجام خواهند داد.

سردار رحیمی گفت: پیش‌بینی ما این است که امسال با توجه به شیطنت‌ها و یاوه‌گویی‌های دشمن و فشارهایی که در عرصه‌های مختلف ازجمله اقتصادی به ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اِعمال کرده است، حضور مردم گسترده‌تر و با بصیرت‌تر خواهد بود.

رئیس پلیس پایتخت افزود: بر این اساس، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیز به‌عنوان مسئول برقراری امنیت، پیش‌بینی‌های لازم را در این خصوص انجام داده و منتظرحضور نوجوانان دانش‌آموز، جوانان دانشجو و همه اقشار مردم در این عرصه است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها