رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

راهپیمایی 13 آبان آبی بر آتش فتنه دشمنان است

 حجت الاسلام «یوسف جمالی» حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را مهم دانست و گفت: راهپیمایی 13 آبان آبی بر آتش فتنه دشمنان است.
کد خبر: ۳۶۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶ - 02November 2019

راهپیمایی 13 آبان آبی بر آتش فتنه دشمنان است

 حجت الاسلام «یوسف جمالی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، شعار یوم الله 13 آبان امسال را «مقاومت اسلامی، استکبارستیزی سرآغاز افول آمریکا» خواند و اظهار داشت: امروز دشمنان به دنبال این هستند که بین مردم و نظام جمهوری اسلامی رویارویی و تقابل ایجاد کنند.

وی با اشاره به دشمنان از هجمه نظامی بر علیه کشور ایران ناامید شده اند، گفت: طرح دشمنان برای ایجاد نارضایتی مردم از نظام، روی آوردن به طرح فشار حداکثری اقتصادی بر کشور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: راهپیمایی 13 آبان آبی بر آتش فتنه دشمنان است.

جمالی تصریح کرد: شرکت مردم در این راهپیمایی نشان می دهد که مردم در کنار نظام هستند و در مقابل دشمن استکباری ایستاده است.

وی برنامه های یوم الله 13 آبان را تشریح کرد و اظهار داشت: راهپیمایی 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با سخنرانی مهندس «مصطفی چمران» از میدان قدس تا میدان سردار شهید مبارزه با استکبار شهید «رئیسعلی دلواری» برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها