فرماندار خاش:

استکبارستیزی ویژگی بارز انقلاب اسلامی ایران است

فرماندار شهرستان خاش گفت: ویژگی بارز انقلاب اسلامی ایران، استکبارستیزی و مقابله با ظلم و ستم نظام سلطه است.
کد خبر: ۳۶۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ - 02November 2019

ویژگی بارز انقلاب اسلامی ایران، استکبارستیزی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «صاحب گل صالحی» فرماندار شهرستان خاش امروز در نشست هماهنگی راهپیمایی یوم الله 13 آبان با اشاره به اینکه سه رخداد مهم تبعید امام راحل، تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز در این روز تاریخی به ثبت رسیده، بیان داشت: راهپیمایی یوم الله 13 آبان باید چهره‌ای تاریخی به خود بگیرد و از انحصار روز دانش آموز خارج شود، زیرا این روز متعلق به همه اقشار جامعه بوده و همگان موظف هستند در این روز باشکوه شرکت و حماسه آفرینی کنند.

صالحی با تاکید بر حضور پرشور و گسترده و حماسی اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان افزود: با توجه به اینکه نظام سلطه از ترفندهای مختلف برای ضربه زدن به ملت بزرگ ایران بهره برده و از همه توان برای نابود کردن نظام اسلامی بهره می‌برد، لذا در این برهه حساس مقابله با تهدیدات و فشار و تحریم‌های ظالمانه مستکبران ضروری است و همگان باید پاسخ یاوه‌گویی‌های ترامپ و سران جنایتکار و ظالم آمریکایی را بدهند.

حجت‌الاسلام «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش هم با اشاره به اینکه بد عهدی‌ها و ظلم و ستم سران آمریکایی و صهیونیستی پایان ناپذیر می باشد گفت: تبعیت از قرآن کریم، صیانت از ارزشهای ناب اسلامی و انقلابی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اتحاد و انسجام، دشمن شناسی و تقویت روحیه مقاومت در ملت و مسئولان برای مقابله با ظلم و ستم مستکبران ضروری و اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: بنابر اعتراف دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا قدرت پوشالی این کشور استکباری رو به افول نهاده و اقدامات ضد حقوق بشری و نابخردی ترامپ دیوانه سقوط این کشور را نزدیک‌تر ساخته است.

راهپیمایی یوم الله 13 آبان در خاش ساعت 9 صبح روز دوشنبه از مقابل مسجد جامع آغاز و در استادیوم شهید «امام بخش ریگی» پایان می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها