فرماندار شهرستان اسدآباد:

13 آبان انقلاب دوم است

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: ۱۳ آبان به عنوان انقلاب دوم یکی از روز‌هایی است که تمام جهانیان حضور پررنگ مردم را در راهپیمایی رصد می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ - 02November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «مجید درویشی» فرماندار شهرستان اسدآباد امروز در جلسه هماهنگی مراسم یوم الله ۱۳ آبان شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: باید با حضور حداکثری، ۱۳ آبان امسال پررنگ تر و ماندگارتر از سال های گذشته باشد چرا که ۱۳ آبان به عنوان انقلاب دوم یکی از روزهایی است که تمام جهانیان حضور پررنگ مردم را در راهپیمایی رصد می کنند.

درویشی با اشاره به ۶۷ شهید دانش آموز شهرستان اسدآباد افزود: شهید ۱۳ ساله، «محمدرسول رضایی» از جمله شهدای شاخص دانش آموز این شهرستان به شمار می رود که این شهید والا مقام در حد شهید محمدحسین فهمیده بوده و وصیتنامه این شهید دانش آموز نمونه بارزی از استکبارستیزی است.

فرماندار شهرستان اسدآباد با خواندن قسمتی از متن وصیتنامه شهید محمدرسول رضایی، با بیان اینکه این شهید دانش آموز والا مقام مظلوم واقع شده است، تصریح کرد: بنیاد شهید با همکاری آموزش و پرورش مکلف است با برنامه هایی ویژه نسبت به معرفی این شهید اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه برنامه های روز ۱۳ آبان باید نشاط و شادی در بین مردم به ویژه دانش آموزان و نوجوانان ایجاد کند، یادآور شد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال شهر اسدآباد رأس ساعت ۱۰ از مقابل دفتر امام جمعه شهر آغاز و به میدان غدیر ختم می شود که لازم است در طول مسیر غرفه های مختلفی از جمله غرفه نقاشی، رنگ آمیزی، فشارخون، ایستگاه صلواتی، صداوسیما، غرفه چهره های ورزشی حائز رتبه شهرستان، غرفه سوالات شرعی، غرفه شهدای دانش آموز برای برپایی پیش بینی شود چرا که این غرفه ها و دیگر برنامه های جانبی در حاشیه راهپیمایی ضمن نشاط و شادی، برنامه ۱۳ آبان شهرستان را متفاوت و پررنگ تر خواهد کرد.

درویشی با بیان اینکه ۱۳ آبان یک روز ملی در تقویم ایران اسلامی به شمار می رود که بر پایه و اساس نظام شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: لازم است به همین مناسبت بخشداران بخش به واسطه دهیاران اهالی روستاها را نیز برای راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت و نسبت به تهیه وسیله ایاب و ذهاب روستائیان شرکت کننده در راهپیمایی اقدام و تدبیر کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها