معاون سیاسی استاندار بوشهر:

شهدای دانش آموز سبب افتخار مملکت شدند

«مجید خورشیدی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانش‌آموز گفت:‌ شهدای دانش آموز سبب افتخار مملکت شدند که گل‌ سرسبد این شهیدان «حسین فهمیده» بود.
کد خبر: ۳۶۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ - 02November 2019

به گزارش دفا‌ع‌پرس از بوشهر، «مجید خورشیدی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر امروز در دبیرستان مصلحیان بوشهر با بیان اینکه دانش آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند اظهار داشت: یکی از اتفاقات مهم حماسه 13 آبان است که دانش آموزان با سر دادن شعارهای مرگ بر شاه، استقلال آزادی جمهوری اسلامی صدای اعتراض خود را به گوش همگان رساندند.

وی، با اشاره اینکه شهدای والامقام در مبارزه با طاغوت رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های مهمی خلق کردند گفت:  نام و یاد این شهدا در همه ادوار تاریخ زنده و جاوید است.

شهدای دانش آموز سبب افتخار مملکت شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ضمن بیان اینکه 13 آبان یادوآر رشادت و حماسه آفرینی دانش آموزان در مبارزه با رژیم ستم شاهی است افزود: دانش آموزان در این روز برای مبارزه با رژیم طاغوت و سرافرازی ملت‌ ایران تلاش کردند که در تاریخ ثبت شد.

خورشیدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دانش‌آموز گفت:‌ شهدای دانش آموز سبب افتخار مملکت شدند که گل‌ سر سبد این شهیدان حسین فهمیده بود که امام خمینی این دانش آموز 12 ساله را رهبر خود خواند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار