نماینده ولی‌ فقیه در استان سمنان:

پدافند غیرعامل کشور را از خطرات و تهدیدها حفظ می‌کند

آیت‌الله «سید‌محمد شاهچراغی» گفت: پدافند غیرعامل این مهم، کشور را از خطرات و تهدیدها حفظ می‌کند و همچنین در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به ما کمک شایانی خواهد کرد.
کد خبر: ۳۶۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ - 02November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، آیت‌الله «سید‌محمد شاهچراغی» نماینده ولی‌ فقیه در استان سمنان امروز در دیدار با مسئولان پدافند غیرعامل استان ضمن بیان اینکه کارگروه‌های تخصصی پدافند غیرعامل وظیفه و رسالتی مهم در برگزاری برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل دارند، اظهار داشت: پدافند غیرعامل اصل بسیار مهمی است.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل به مقوله پیشگیری می‌پردازد، افزود: این پدیده مانند موضوع تقوا در بین انسان‌ها است که مردم را از گناه دورنگه می‌دارد لذا دارای اهمیت فراوانی است.

امام‌ جمعه سمنان درباره اهمیت پدافند غیرعامل گفت: این مهم، کشور را از خطرات و تهدیدها حفظ می‌کند و همچنین در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی به ما کمک شایانی خواهد کرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه مصون‌سازی زیرساخت‌ها و مراکز ثقل در استان در مقابل تهدیدات از محورهای مهم اداره کل است، گفت: نگاه ویژه‌ای به مقوله پدافند غیرعامل در استان وجود دارد.

ایرج کارخایی با بیان اینکه ۳۵۰ برنامه در هفته پدافند غیرعامل در سطح استان سمنان اجرا می‌شود، تاکید کرد: اجرای ۵۰ رزمایش در زمره برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود که به نام «پدافند غیرعامل، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار