مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان خبر داد؛

اجرای برنامه‌ «عهد وفا» در ایام 13 آبان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان گفت: برنامه‌ «عهد وفا» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان اتحادیه، اجرای تئاتر‌های خیابانی، اجرای سرود و نمایش‌های میدانی در فضای مدارس سطح استان از جمله برنامه اجرایی 13 آبان است.
کد خبر: ۳۶۸۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ - 02November 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان، در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز «مهران شیخی» مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اظهار داشت: روز 13 آبان به‌عنوان یک روز ماندگار در تاریخ ما ثبت شده است.

وی با اشاره به پیام امام خمینی (ره) در پی حادثه 13 آبان، اظهار داشت: سال 1357 حضرت امام (ره) دانش‌آموزان نوجوان را امید انقلاب خواندند و امروز با گذشت بیش از 40 سال از آن روز و آن مناسبت، شاهدیم که رهبر فرزانه‌ انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هم برای تداوم انقلاب و رسیدن به اهداف والای آن، چشم امیدشان به نوجوانان و جوانان است و با انتشار بیانیه‌ گام دوم انقلاب، این مهم را مورد اشاره و تاکید قرار داده‌اند.

وی با بیان این‌که تاسیس «اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان» با تدبیر امام خمینی (ره) صورت گرفت و هدف از راه‌اندازی آن تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی بود، افزود: این تشکل با پشتوانه‌ چهل ساله در راستای رشد و تربیت دانش‌آموزان به‌عنوان امید انقلاب فعالیت‌های خوبی در کارنامه‌ 40 ساله‌ خود دارد.

شیخی اظهار داشت: نقش دانش‌آموزان شهید در دوران دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست؛ دانش‌آموزانی که از معلمان و مربیان خود سبقت گرفتند و یک شبه ره صد ساله رفتند و جاویدان شدند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان، به تشریح برنامه های این روز پرداخت و گفت:  برنامه‌ «عهد وفا» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان اتحادیه، اجرای تئاترهای خیابانی، اجرای سرود و نمایش‌های میدانی در فضای مدارس سطح استان از جمله برنامه اجرایی این ایام است.

وی به برگزاری نشست دانش‌آموزی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار اشاره کرد و گفت: فعالیت محوری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان امسال حول محور «بیانیه گام دوم انقلاب» خواهد بود و در این رابطه برای تاثیرپذیری بیشتر نوجوانان از این بیانیه، در مرحله اول مسابقه خوانش بیانیه گام دوم انقلاب در سراسر استان اجرا می‌شود و در مرحله دوم برداشت نوجوانانه از بیانیه به مسابقه گذاشته خواهد شد.

 شیخی افزود: نشست‌های فصلی تخصصی با محوریت موضوعات بیانیه گام دوم و نقش اتحادیه در اجرایی کردن مطالبات رهبری از نوجوانان، از دیگر برنامه‌های اتحادیه است که با چاپ کتابچه «بیانیه گام دوم انقلاب» و توزیع آن بین دانش‌آموزان دنبال می‌شود و نوجوانان در قالب گروه‌های 5 تا 10 نفره به مطالعه و کنکاش پیرامون محتوای این بیانیه می‌پردازند.

وی با بیان این‌که روز 13 آبان به خون دانش‌آموزان شهید آغشته است، تصریح کرد: دانش‌آموزان و نوجوانان کشور با الهام از رهنمودهای امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، راه شهدای انقلاب را پیموده و در تحقق آرمان‌هایشان سهیم هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار