معاون استاندار کرمانشاه:

راهپیمایی 13 آبان پیام ایستادگی و مقاومت را به دشمنان صادر خواهد کرد

«محمدابراهیم الهی‌تبار» گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان پیام ایستادگی و مقاومت را به دشمنان و پیام امیدواری و اقتدار را به ملت‌های قرار گرفته در خط مقاومت صادر خواهند کرد. 
کد خبر: ۳۶۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳ - 02November 2019

راهپیمایی 13 آبان پیام ایستادگی و مقاومت را به دشمنان صادر خواهد کردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدابراهیم الهی‌تبار» معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار کرمانشاه امروز در جلسه برنامه‌ریزی راهپیمایی 13 آبان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: با وجود اینکه سال گذشته وعده رقم خوردن تابستان داغ برای ایران را دادند اما برای خودشان داغ شد، پس از آن وعده 13 آبان را دادند اما باز هم اشتباه کردند و در محاسبات خود راه را خطا رفتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان پیام ایستادگی و مقاومت را به دشمنان و پیام امیدواری و اقتدار را به ملت‌های قرار گرفته در خط مقاومت صادر خواهد کرد. 

این مسئول با بیان اینکه ملت ایران باوجود تحریم های اقتصادی، صبورانه در حال مقاومت است، گفت: با وجود هدف گیری اقتصاد کشور در تحریم‌ها، آمارهای بین‌المللی اذعان دارند که شاخص‌های کلان اقتصادی ایران در حال مرحله‌گذار بوده و روبه بهبود پیش می رود.

الهی‌تبار با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان به واقع اثرگذار است، تاکید کرد: امروز شاهد اجماع یک حرکت در منطقه علیه ایران هستیم. ما در دوران انقلاب این قبیل حرکات را تجربه کردیم و 13 آبان با حضور گسترده نشان می‌دهیم که همچنان بر راه خود استواریم. 

وی بیان داشت: حضور ما پیام آور خواهد بود و ایستادگی ما برای ملت‌های دیگر که انقلاب اسلامی را نمایندگی می‌کنند خوشحال کننده خواهد بود.

الهی‌تبار در پایان بر آمادگی و برنامه‌ریزی دستگاه‌ها در هرچه باشکوه‌تر شدن راهپیمایی 13 آبان در استان کرمانشاه تاکید کرد.

راهپیمایی 13 آبان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ساعت 10 روز دوشنبه با حضور مردم انقلابی کرمانشاه از میدان انقلاب (شهرداری سابق) تا مقابل مسجد جامع برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها