فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

پدافند غیرعامل موثرترین روش مقابله با تهدیدات دشمن است

سردار علی اکبر جاویدان گفت: پدافند غیرعامل موثرترین و پایدارترین روش مقابله با تهدیدات دشمنان است که باید نسبت به آن توجه داشت.
کد خبر: ۳۶۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹ - 02November 2019

پدافند غیرعامل موثرترین روش مقابله با تهدیدات دشمن استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی اکبر جاویدان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جلسه پدافند غیر عامل که در سالن جلسات انتظامی استان برگزار شد، اظهار داشت: امروز اهمیت پدافندغیرعامل برکسی پوشیده نیست و بدون شک توجه به آن امنیت جامعه را افزایش می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پدافند غیرعامل موثرترین و پایدارترین روش مقابله با تهدیدات دشمنان است که باید نسبت به آن توجه داشت.

وی یکی از مهمترین اقدامات پلیس را برقراری انضباط اجتماعی در نقاط مختلف عنوان کرد و بیان داشت: خوشبختانه این موضوع در استان کرمانشاه محقق شده است.

جاویدان گفت: ایجاد امنیت پایدار به گونه‌ای که برای آحاد مختلف مردم قابل لمس باشد از دیگر موضوعاتی است که پلیس دنبال می‌کند و خوشبختانه در این راستا نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه امروز به یکی از امن‌ترین استان‌های کشور تبدیل شده، افزود: کاهش قابل توجه جرائم خشن و کشف سریع این جرائم باعث رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس شده است.

وی گفت: نباید به همین وضع قانع باشیم چرا که مجرمان هر لحظه در حال طراحی نقشه‌های جدید برای انجام نیات شوم خود هستند و در این راستا هم پلیس باید بتواند برنامه‌های متناسب با اقدام مجرمان را برای ناکام گذاشتن آن‌ها انجام دهند.

جاویدان گفت: خوشبختانه امروز هیچ مجرمی کرمانشاه را محلی امن برای انجام اعمال مجرمانه خود نمی‌داند و به خوبی می‌دانند در این دیار از کمترین امنیت برخوردار نیستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار