شرکت نوک آبادی‌های خاش در مراسم راهپیمائی یوم الله 13 آبان

بخشدار نوک آباد خاش سیستان و بلوچستان گفت: اقشار مختلف مردم این بخش آماده خلق حماسه و حضوری پرشور و باشکوه در راهپیمایی یوم الله 13 آبان هستند.
کد خبر: ۳۶۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴ - 02November 2019

نوک آبادی های خاش در مراسم راهپیمائی یوم الله 13 آبان باشکوه شرکت می کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «حسن اجباری» بخشدار نوک آباد خاش سیستان و بلوچستان امروز در نشست هماهنگی راهپیمایی یوم الله 13 آبان اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه نوک آباد خاش همگام با سایر اقشار ملت بزرگ ایران در این راهپیمایی با عظمت شرکت خواهند کرد و مشتی محکم بر دهان یاوه گویان استکبار وارد می‌کنند.

وی اظهار داشت: ترامپ و سران ظالم و ستمگر استکباری، آمریکایی و صهیونیستی باید بدانند که ملت بزرگ ایران در مقابل جنایت ها و ظلم و ستم مستکبران سکوت نمی کنند و قطعا راهپیمایی یوم الله 13 آبان عرصه ای برای استکبارستیزی و نمایش وحدت، همدلی و انسجام ملت غیور و انقلابی ایران خواهد بود.

اجباری افزود: مردم ایران با حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان پاسخ زورگویی های ترامپ را می‌دهند.

وی گفت: فشارهای همه جانبه، تحریم های ظالمانه و دشمنی ها و بد عهدی های ترامپ و سران استکباری در سالهای اخیر چهره پلید مستکبران را نمایان ساخته؛ لذا در راهپیمایی روز دوشنبه ملت ایران با صدایی رسا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند.

راهپیمایی یوم الله 13 آبان بخش نوک آباد ساعت 8 و 30 دقیقه روز دوشنبه از مقابل بخشداری آغاز و تا مدرسه شهید بهشتی ادامه می یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها