فرمانده ارشد آجا در فارس و کهگیلویه و بویراحمد:

ورزش یکی از ضروریات تعالی، سلامت و نشاط کارکنان آجا است

سرتیپ دوم ستاد «ابوالقاسم رضایی» گفت: یکی از کار‌های بسیار مهم و ضروری برای سلامتی، تعالی و نشاط جامعه و به خصوص خانواده‌ها و کارکنان آجا، ورزش است.
کد خبر: ۳۶۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ - 02November 2019

یکی از ضروریات تعالی، سلامت و نشاط کارکنان و خانواده های آجا، ورزش استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، سرتیپ دوم ستاد ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد آجا در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز 11 آبان در مراسم اختتامیه المپیاد ورزشی خانواده های کارکنان آجا در استان فارس با بیان اینکه از سوی فرمانده کل ارتش در مجموع 43 طرح بنام طرح «میثاق» و «لبیک یا خامنه ای» در حال اجرا است که عمده این طرح ها مربوط به نیروی انسانی و به خصوص خانواده های کارکنان آجا است، اظهارداشت: این طرح ها در حوزه های مختلف صورت می گیرد که فعالیت های ورزشی نیز از همین طرح ها است. یکی از مهمترین کارهای که باعث تعالی، نشاط و سلامت جامعه و خانواده های کارکنان و خود کارکنان آجا می شود ورزش است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

فرمانده ارشد آجا در استان فارس بیان داشت: ورزش می تواند نقش ویژه ای در خانواده داشته باشد که در همین راستا ارشد آجا با همکاری اداره ورزش و جوانان شیراز، هیئت تیراندازی و هیئت ورزش های همگانی اقدام به برگزاری المپیاد ورزشی برای خانواده های کارکنان اجا در استان کرده که با مشارکت خانواده ها همراه بود.

رضایی افزود: در این دوره از رقابت ها که با حضور خانواده های کارکنان یگان های مختلف آجا در استان از 30 مهر شروع و تا 3 آبان برگزار شد در پایان بانوان تیپ 55 هوابرد شیراز مقام اول و بانوان پایگاه هوایی شهید دوران به مقام دوم این رقابت ها دست یافتند.

وی تصریح کرد: این دوره از رقابت ها در رشته های دژبال، تیراندازی، شنا، آمادگی جسمانی و دومیدانی برگزارشد که 10 نفر از برگزیدگان این دوره به مسابقات قهرمانی کشوری خانواده های کارکنان آجا در تاریخ 8 آذر در مشهد برگزار می شود، اعزام خواهند شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار