مدیرکل صدا و سیما سیتان و بلوچستان:

زیر چتر نظام برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب تلاش می‌کنیم

«محمود دولت کردستانی» گفت: زیر چتر نظام برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب و ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای در منطقه تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۳۶۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳ - 02November 2019

زیر چتر نظام برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب تلاش میکنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «محمود دولت کردستانی» مدیرکل صدا و سیما استان در نشست مشترک مدیرکل ورزش و جوانان و فعالین فضای مجازی سیستان و بلوچستان در سالن اجتماعات دهکده المپیک زاهدان اظهار داشت: در نظام اسلامی و دولت نگاهی مثبت برای خدمت رسانی، سرمایه گذاری و کمک کردن به توسعه همه جانبه استان وجود دارد.

وی با گرامی داشت ماه ربیع و در پیش بودن ایام هفته وحدت با تاکید بر اینکه ورزش و رسانه بستری مهم برای تقویت اتحاد و انسجام و شکوفا کردن استعدادها است، افزود: استان سیستان و بلوچستان به گفتمان اعتدال و برجسته کردن ظرفیت ها و توانمندی ها نیاز دارد.

کردستانی ادامه داد: رویکرد مهم صدا و سیما در کنار طرح انتقادات، رصد مشکلات، کمبود و نارسایی‌ها حمایت از مدیران توانمند، جهادی و برنامه محور است.

مدیرکل صدا و سیمای استان تصریح کرد: فضای مجازی فرصتی ارزشمند و موهبتی بزرگ برای رسانه و اجتماع و مدیران دستگاه ها و نهادها بوده که با بهره گرفتن از ظرفیت های آن می توان مشکلات و آسیب ها را کاهش داد.

«ادهم کرد» مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان هم با اشاره به اینکه چهار هزار و 769 بیمه ورزشی در این استان پهناور آماری بسیار پایین بوده و قدرت چانه زنی مسئولان را برای پیگیری و اجرای فضاهای ورزشی پایین می آورد، گفت: تنها برای ساخت یک سالن ورزشی بیمه پنج هزار نفر لازم است، اما نگاه نظام و دولت بالاتر از این بوده و توانسته ایم در سالهای انقلاب اسلامی 364 مکان ورزشی را ایجاد کنیم که هم اینک سرانه فضاهای ورزشی در استان 43 سانتیمتر بوده و در رتبه 25 کشوری قرار داریم و در همین راستا با در نظر گرفتن اقدامات ارزشمند سپاه و دیگر ارگانها در رتبه 15 کشوری هستیم.

ادهم کرد افرود: 126 پروژه نیمه تمام ورزشی داریم که برای اجرا و تکمیل آنها 280 میلیارد تومان لازم است.

در این نشست شماری از فعالان فضای مجازی استان از شهرهای خاش، زاهدان، سراوان، چابهار، دلگان، ایرانشهر، فنوج و سرباز  به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

تبیین نقش پیشگیرانه صدا و سیما و ورزش و جوانان، ایجاد نشاط و شادابی و امیدبخشی در زندگی فردی و اجتماعی، تبدیل تهدیدها به فرصت، توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات و حمایت از بازماندگان تحصیل و کارتن خواب ها و تلاش برای کاهش دادن آسیب های اجتماعی، ایجاد تشکل های مردمی و هسته های مشاوران جوان و تلاش برای همگرایی و هم افزایی با هدف اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و محقق ساختن اهداف گام دوم انقلاب از مباحثی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار