دبیر اجرایی پنجمین جشنواره فرهنگی هنری ققنوس:

شهید آوینی یکی از تئوریسین‌های هنر انقلابی است

«محمدقاسم کریمی» به زندگی و شخصیت شهید آوینی اشاره کرد و گفت: این شهید از هنرمندان متعهد و انقلابی و یکی از تئوریسین‌های هنر انقلابی است.
کد خبر: ۳۶۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷ - 02November 2019

شهید آوینی یکی از تئوریسین‌های هنر انقلابی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «محمدقاسم کریمی» دبیر اجرایی پنجمین جشنواره فرهنگی هنری ققنوس ظهر امروز در نشستی خبری به تأثیر هنر متعهد و انقلابی در فضای امروز جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: هنرمندی که تعهد ندارد هنرمند نیست.

وی به زندگی و شخصیت شهید آوینی پرداخت و گفت: این شهید از هنرمندان متعهد و انقلابی و یکی از تئوریسین‌های هنر انقلابی است.

این مسئول با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: برای تحقق این مهم در گام دوم انقلاب باید استعدادشناسی کنیم و هنرمندانی مانند شهید آوینی را پرورش دهیم چون کسی که شهید آوینی را یشناسد، به هنر متعهد می‌رسد.

وی بخش ویژه جشنواره را شهید آوینی و حمایت از مردم یمن، اعلام کرد و گفت: عدالت‌خواهی، دفاع مقدس، تحریم، اقتصاد مقاومتی، رویداد سیل، مشکلات صنفی، آیین‌های فراموش شده مردم مازندران در هنرهای تجسمی و عدالت اجتماعی از جمله موضوعات دیگر این جشنواره به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها