مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس در مازندران

«سید امیر ساداتی کرمی» از برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ - 02November 2019

برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید امیر ساداتی کرمی» مسئول بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران امروز در نشست خبری از برگزاری پنجمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویی ققنوس در مازندران خبر داد و اظهار داشت: توسعه دایره دانشگاه‌ها و عمق بخشیدن به حوزه کارهای هنری از جمله اهداف این جشنواره به شمار می‌آید.

وی افزود: مطالبه‌گری بسیج دانشجویی در خصوص زباله و پسماند فاضلاب‌ها و شهرداری و شورای شهر از دیگر دغدغه‌های این سازمان به شمار می‌آید.

این مسئول با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره از تیر منتشر شده است، گفت: زمان دریافت آثار از آذر تا دی سال جاری اعلام شده است.

ساداتی‌کرمی زمان داوری آثار را اواسط دی تا بهمن اعلام کرد و گفت: اختتامیه جشنواره در اوایل اسفند برگزار خواهد شد.

این مسئول به نقاط قوت و ضعف جشنواره در سال‌های گذشته پرداخت و گفت: تعداد دانشگاه‌های شرکت کننده و حضور هنرمندان بار اولی از نقاط قوت جشنواره بوده است.

ساداتی‌کرمی با تاکید بر اینکه هنر باید در خدمت ارزش‌ها باشد، گفت: این جشنواره مبلغ هنر متعهد بوده و در این راستا باید از تمام ظرفیت دانشگاه‌های مرتبط با هنر بهره‌گیری شود و آنان را وارد میدان کنیم زیرا مازندران ظرفیت بالایی در حوزه هنر دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران ادامه داد: همچنین ارتباط بین افراد منتخب با دستگاه‌ها و گروه‌هایی که سازمان یافته فعالیت هنری انجام می‌دهند باید تقویت شود.

این مسئول با بیان اینکه این جشنواره با محوریت شهید آوینی برگزار می‌شود، عنوان کرد: ارزش کار هنری شهید آوینی بالاست و  هنرمندان باید با الگوگیری از این شهید آثار هنری‌شان را به این سمت جهت دهند.

وی از جمع‌آوری آثار جشنواره در هفت سرفصل ادبیات، هنرهای تجسمی، ادبیات نمایشی، فیلم کوتاه، موسیقی، مداحی و پژوهش‌های هنری خبر داد و گفت: یکی از اهداف جشنواره استعدادشناسی و معرفی هنرمندان به سازمان‌های هنری و صدا و سیما است.

این مسئول ادامه داد: بسیج دانشجویی در دو قرارگاه شهید تهرانی‌مقدم و احمدی‌روشن در بحث تولید محتوا و مطالبه‌گری ورود پیدا کرده است.

وی با تأکید بر پرداختن به شخصیت شیخ فضل الله نوری به عنوان یکی از مسائل هویت ملی با زبان هنر، عنوان کرد: مطالبه‌گری توسط بسیج دانشجویی و رسانه‌های دغدغه‌مند باید مورد پیگیری قرار بگیرد.

در این مراسم از پوستر جشنواره با حضور «مهدیه رمضانی» فرزند سردار شهید سعید رمضانی لالیمی رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها